x تبلیغات
امید

مرکز تلفن تحت شبکه

 ما در این مقاله در ابتدا قصد داریم شما را با تعریف مرکز تلفن تحت شبکه و سپس با کارکرد این سیستم و همچنین وظایف آن آشنا نماییم. در ادامه با تعریف مرکز تلفن تحت شبکه آشنا خواهید شد:

 

مرکز تلفن تحت شبکه به نسل جدید تلفن گفته می شود که خدمات مخابراتی یکپارچه را با قابلیت هایی بسیار فراتر از مبادلات سنتی و در قالب یک سیستم VIP ارائه می دهند.

به طور کلی می توان این گونه مفهوم این سیستم را تعریف کرد که، مرکز تلفن تحت شبکه سیستمی است که برنامه های افزودنی تلفن را به یک شبکه تلفن عمومی متصل می کند و ارتباطات داخلی را برای مشاغل فراهم می کند.

کارکرد مرکز تلفن تحت شبکه

مرکز تلفن تحت شبکه به گونه ای کار می کند که به هر فرد در سازمان یک شناسه منحصر به فرد اختصاص داده شده است. این شناسه ها معمولاً با یک ایمیل، که به عنوان "آدرس ایمیل کاربر" نیز شناخته می شود، شناسایی می شوند.

هنگامی که تماس به PBX متصل است، PBX شبکه تعیین می کند که آیا تماس خارج از سازمان است یا درون سازمان. اگر یک تماس داخلی است که به همان شماره اختصاص داده شده و شماره گیری شده متصل است.

اما اگر تماس خارج از سازمان باشد، PBX تماس را به ارائه دهنده خدمات VoIP، که یک خط تلفن خارجی است، هدایت می کند. اما کار با PBX به همین جا ختم نمی شود.

در واقع PBX به عنوان یک کنترل کننده ترافیک برای تماس های مرکز تلفن تحت شبکه که به تلفن کسب و کار شما متصل می شوند عمل می کند. حتی وقتی می خواهید یک کنفرانس صوتی چند نفره داشته باشید، تنها راه استفاده از PBX است.

وظایف مرکز تلفن تحت شبکه

تا به این جا با تعریف مرکز تلفن تحت شبکه و همچنین نحوه کار کرد مرکز تلفن تحت شبکه آشنا شدید، اکنون قصد داریم که شما را با وظایف این سیستم پر طرفدار و پر کاربرد آشنا کنیم تا بتوانید متوجه نیاز کسب و کار شما به این سیستم شوید.

  • یک شماره تلفن مرکزی برای برقراری تماس خارجی خواهید داشت

  • بهینه سازی و ساختار سازماندهی شده به واحد مرکز تماس یا واحد ارتباط با مشتری

  • پاسخگویی خودکار را طوری برنامه ریزی کنید که تماس گیرندگان بتوانند با واحد مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند

  • پیام ها و صدای ضبط شده را برای پاسخ خودکار سفارشی کنید

  • مدیریت تماس ها و نحوه رسیدگی به آنها

  • در حالی که کاربر پشت خط منتظر تماس برای برقراری ارتباط است، پیام های معلق را تنظیم کنید و موسیقی یا پیام های تبلیغاتی را قرار دهید

  • هنگامی که شرکت تعطیل است و قادر به پاسخگویی نیست، منشی صوتی را تنظیم کنید تا مشتری خود را از دست ندهید

  • تماس ها را به راحتی به سایر کاربران منتقل کنید

همه این وظایف بی نظیر، تنها بخشی از کاربرد های فوق العاده این سیستم پر کاربرد است، شما دیگر چه کاربرد هایی از این مرکز تلفن تحت شبکه میشناسید؟ حتما در کامنت ها با ما درمیان بگذارید!

 

 

 

راهنمای خرید لوازم آرایشی ماها کازمتیک

 بی شک یکی از خریدهای روتین هر خانمی خرید لوازم آرایش است. این صفحه از کافه دستیار یک راهنمای خرید لوازم آرایشی جامع است که در آن نکاتی مهم که برای خرید لوازم آرایش باید به آن‌ها توجه کرد گفته شده و شامل مشخصه های لوازم آرایش مناسب ، راهنمای خرید لوازم آرایشی، راهنمای خرید کرم پودر، راهنمای خرید رژ لب،لیست لوازم آرایشی مارک، نکاتی برایخرید لوازم آرایش و معرفی تعدادی از برندهای مطرح لوازم ارایشی مانند لوازم آرایشی هدی بیوتی، اسنس و….. می‌شود. ماها کازمتیک وارد کننده لوازم آرایشی با کیفیت . یک محصول آرایشی نامرغوب و یا تقلبی می تواند ضررهای جبران‌ناپذیری به سلامت پوست شما وارد کند. هدف از آرایش این است که به زیبایی شما اضافه کند ولی اینکه آسیبی به سلامت پوست شما به همراه نداشته باشد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وقتی صحبت از انتخاب ریمل اسنس ماها کازمتیک به میان می آید گزینه های متعددی پیش رو قرار می گیرد. از ریمل های حجم دهنده گرفته تا ضخیم کننده و حتی مدل هایی که ضد آب هستند،  گزینه های بسیاری در این گروه جای می گیرد که انتخاب را برای طرفداران لوازم آرایشی سخت تر می کند.  همانطور که هر فردی نوع و جنس موهای سرش با جنس موهای سر افراد دیگر متفاوت است، نوع مژه ها نیز می تواند تفاوت داشته باشد. در ادامه می خواهیم چند مدل از ریمل ها را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می توانیم به هنگام خرید لوازم آرایشی بهترین ریمل را انتخاب کنیم.


این عامل تاثیر بسزایی در انتخاب درست لوازم آرایشی دارد. با این کار شما می‌توانید مطمئن باشید که در محصولاتی که قصد خرید آن را دارید هیچ گونه ماده مضر یا موادی که به پوست شما آسیب برساند، وجود ندارد. بعضی مواد اولیه موجود در میسلار واتر ماها کازمتیک باعث ایجاد حساسیت می‌شود و یا بعضی ترکیبات هم باعث خشکی بیش از حد پوست می‌شود و با دانستن ترکیبات لوازم آرایش مورد نظر می‌توان از آن جلوگیری کرد. به عنوان مثال پیشنهاد ما این است که اگر پوست حساسی دارید محصولاتی که در آن آلفا هیدروکسی اسید دارند را خریداری نکنید.

C:UsersmahdiDesktopcosmetic.jpg

زمانی که می خواهید یک کرم پودر مناسب برای صورت تان بخرید فاکتورهای زیادی هست که باید مدنظر داشته باشید. در چنین شرایطی باید به سراغ ماها کازمتیک محصولات بیوآکوا بروید که با تُن رنگی پوست و نوع پوست سازگاری خوبی دارد. وقتی کرم پودری با فرمول یا سایه نادرست انتخاب می کنید ممکن است ناخواسته مواردی همچون چین و چروک، جای جوش، مشکلات پوستی موجود را برجسته تر کنید یا اینکه کرمی بر روی صورت بزنید که با رنگ  بدنتان سازگار نیست. به همین خاطر است که می گوییم انتخاب کرم پودر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.


 

anttttt

           

http://akhbarday.ir/

 

http://khabarnasim.ir/

 

narrrr

 

 

 

http://newshere.ir/

                      

http://noticenews.ir/

                

http://wdnews.ir/

          

 

چگونه با کامپیوتر پیامک ارسال کنیم؟

 چگونه با کامپیوتر پیامک ارسال کنیم؟

 

کاربران فراوانی با بهره بردن از رایانه برای دیگران اس ام اس می فرستند! بدون شک این پرسش برای شما به وجود خواهد آمد که با رایانه ای که هیچ سیم‌کارتی بر روی آن قرار ندارد، آیا امکان فرستادن اس ام اس وجود دارد؟ جواب بله است. با در نظرداشتن این مورد که رایانه شخصی شما از هیچ سیم‌کارتی برخوردار نیست، ولی به اینترنت وصل می باشد و اینترنت، یک ابزار بسیار عالی جهت فرستادن اس ام اس برای دیگران به حساب می آید. البته دیگران جهت دریافت اس ام اس به کامپیوتر نیازی نخواهند داشت و بر روی گوشی خود اس ام اس را دریافت می‌کنند! در این مقاله در نظرداریم به چگونگی فرستادن اس ام اس با رایانه بپردازیم و روش های آن را به شما معرفی نماییم.

ارسال اس ام اس با کامپیوتر

رایانه های شخصی این روزها توانایی های بسیار زیادی دارند و به وسیله آن‌ها می توان هر کاری را انجام داد! یکی از همین کارها که پیش از این ها یعنی در گذشته برای تعداد زیادی از افراد امکان‌پذیر نبوده است، توانایی فرستادن اس ام اس با رایانه بود. ولی حالا به سادگی این کار را می توان انجام داد و بدون آن که نیاز باشد رایانه شما به اپراتور فعال یا سیم کارتی وصل باشد، به سادگی خواهید توانست برای دیگران اس ام اس ارسال نمایید.

اما به هر حال برای انجام این مورد با رایانه حتماً به اینترنت نیاز خواهید داشت و بدون اینترنت هرگز نمی‌توانید برای دیگران اس ام اس بفرستید. چنانچه شما هم در نظر دارید به فرستادن اس ام اس به وسیله رایانه و اینترنت مشغول شوید، در ادامه این متن با ما همراه ما باشید تا با روش‌های مختلف فرستادن اس ام اس با رایانه آشنا شوید.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس

نخستین و برترین روش جهت فرستادن اس ام اس به کاربران گوناگون، بهره بردن از پنلارسالاساماس است! با بهره بردن از این مورد خواهید توانست در اسرع وقت متن اس ام اس خود را برای هزاران نفر در هر کجای کشور بفرستید. اما باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که معمولاً پنل اس ام اس برای آن دسته از کاربرانی که درون کشور هستند استفاده خواهد شد و جهت فرستادن اس ام اس به کاربران خارج از کشور، احتمال این که با مشکل روبرو شوید زیاد است. پنل‌های اس ام اس در بسته‌هایگوناگونی عرضه می‌شوند که با پرداخت کردن هزینه آن ها،‌ خواهید توانست به شکل دائم از آن ها بهره ببرید. اما تعدادی از شرکت‌ها نیز به شکل سالیانه هزینه‌ای را برای بهتر شدن خدمات خود از کاربران دریافت خواهند کرد ولی این هزینه از هزینه‌ای که برای نخستین بار پرداخت می‌کنید بسیار کمتر است. بهره بردن از پنل فرستادن اس ام اس امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ به عنوان مثال چنانچه مخاطبان شما فراوان هستند، یک لیست می‌توانید حاضر و در دفترچه تلفن سامانه خود ذخیره کنید. بعد از آن، فقط کافی می باشد لیست مورد نظر را انتخاب و جهت ارسال پیامک به آن ها آماده شوید.

چنانچه شما صاحب کسب‌وکاری هستید، بهره بردن از سامانه اس ام اسی برای شما بسیار ضروری است. همینطور شماره‌ای که از آن اس ام اس می فرستید برای بهتر شدن رابطه شما با مشتریان تاثیر فراوانی خواهد داشت. به همین علت ما پیشنهاد می کنیم سامانهپیامکیرندی را بخرید تا بتوانید به شکلی ساده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید. می توانید خودتان را در نقش مشتری بگذارید! چنانچه اس ام اس دریافت شده از سوی یک کسب‌وکار با یک شماره غیر رند فرستاده شود از حس بهتری نسبت به آن برخوردار هستید یا هنگامی که این شماره یک خط شش رقمی و بسیار رند باشد؟ حتما گزینه دوم را انتخاب می کنید! در نتیجه سامانه پیامکی رند برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

استفاده از نرم افزار mighty text

از دیگر روش های فرستادن اس ام اس به وسیله رایانه، می توان به استفاده از نرم افزار mighty text اشاره کرد. نرم افزار mighty text در این زمینه به شما کمک فراوانی خواهد کرد تا موفق شوید برای آشانایان خود اس ام اس ارسال نمایید. فرستادن اس ام اس به وسیله این نرم افزار به شکل کاملاً ناشناس خواهد بود و محتوای خود را می‌توانید به شکل ناشناس برای آشنایان یا کسی که قرار است اس ام اس شما را دریافت نماید، بفرستد. بهره بردن از این نرم افزار تا وقتی که به بیش از 250 اس ام اس در ماه نیازمند نباشید، رایگان می باشد ولی چنانچه میزان آن زیادتر شود، هزینه آن را باید به شکل ارزی پرداخت نمایید. باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که شما شرایط گزینش خطاختصاصی در این نرم افزار را دارا نمی باشید! این اپلیکیشن برای ویندوز و سیستم‌عامل های اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

استفاده از نرم افزار Air Droid

یکی دیگر از نرم افزارهای کاملا ضروری برای ویندوز که با بهره بردن از آن خواهید توانست اس ام اس ها و فایل‌ها را بین ویندوز و گوشی جا به جا نمایید، نرم افزار AirDroid  می باشد. با بهره بردن از این نرم افزار به سادگی خواهید توانست در شرایطی که به سیم‌کارت هم دسترسی ندارید، برای آشنایان خود اس ام اس ارسال نمایید. این اپلیکیشن از همه نظر کامل می باشد و کاربران در هنگام کار کردن با آن هیچ مشکلی نخواهند داشت.

 

استفاده از نرم افزار my sms

یکی دیگر از نرم افزارهایی که دراین زمینه کاربرد بسیار خوبی دارد و با استفاده از آن می توانید به همه مخاطبین خود اس ام اس بفرستید، My SMS  می باشد! با این نرم افزار شما جدا از اس ام اس متنی پیامک صوتی نیز می‌توانید برای مخاطبین خود ارسال نمایید. جهت استفاده از این نرم افزار فقط نیاز است که اپلیکیشن را برای رایانه یا گوشی همراه خود دانلود کنید و از همه امکانات خوب آن بهره ببرید.این نرم افزار در نوع خود جز بهترین نرم افزارها می باشد.

 

 

bornaandishaan

 


 https://t.me/bornaandishaan

 

newatn

 

newssssss

 

http://newslast.ir/

                   

http://khabarfakher.ir/

                    

http://khabarrasekh.ir

 

.

دستگاه ورقساز پلیمری

 

https://www.sanatpolymergarb.com/

 

 

 

مجله خدمات آنلاین استاده

تعمیر مبل راحتی چند وقتی میشه که استاده به صورت مستقیم خدماتی مثل تعمیر مبل و صندلی، خدمات دکوراسیون ساختمان مثل کاغذ و نقاشی ساختمان و... با کنترل و نظارت مستقیم خودش داره انجام میده. استاده ضمانت و مسئولیت  100? کل کار شما قبول می‌کنم. تضمین کیفیت، قیمت شفاف، ضمانت انجام کار در زمان اعلام شده و...

 

نقاشی ساختمان

از جمله نکات مهم در مورد نقاشی ساختمان، بحث ترکیب رنگ ها برای به دست آوردن رنگ دلخواه و مناسب در ساختمان است. یکی از مهم ترین نکاتی که هر نقاش ساختمانی بایستی بداند، بحث ترکیب رنگ های ساختمانی است. آشنایی با ترکیب رنگ ها سبب می گردد که نقاش بتواند کار خود را با بالاترین کیفیت و بهترین نحو انجام دهد.

اگرچه بحث انتخاب رنگ کاملا بر اساس سلیقه ی مشتری و یا همان کارفرما صورت می پذیرد، اما لازم به ذکر است که نقاش ساختمان بایستی با نحوه ترکیب رنگ ها آشنا باشد تا به مشتری گوش زد نماید که در نهایت کار رنگ مورد علاقه، به چه صورت خواهد بود تا در صورت تمایل مشتری آن را انتخاب نماید.

گفتنی است که ترکیب رنگ ها با یکدیگری طیف گسترده ای از رنگ ها را به وجود آورده و با توجه به اندازه ی هر رنگ می توان طیف های کاملا متنوعی از رنگ ها ایجاد نمود.

 

تعمیرات مبل و رویه کوبی

یکی از حرفه‌های وابسته به صنایع چوب، حرفه‌ی رویه‌کوبی مبل و صندلی می‌باشد. زیبایی یک مبل یا صندلی بستگی زیادی به رویه‌کوبی آن‌ها دارد؛ به خصوص در مبل‌های تمام‌پارچه یا تمام‌چرم. نحوه‌ی کشیدن رویه، مغزی‌دوزی، استفاده از وسایل تزیینی، نحوه‌ی همانگ کردن گل‌ها و یا خط‌های راه‌راه پارچه و بسیاری از این موارد باعث زیباتر شدن مبل می‌شود. نگارنده در مجموعه‌ی حاضر پس از تعریف انواع مبل‌ها، روش رویه‌کوبی انواع مبل، تعیین نوع پارچه‌ی مورد نیاز برای این کار و هم‌چنین دیگر ابزار لازم برای انجام رویه‌کوبی مبل را عرضه می‌کند. بر این اساس پاره‌ای از موضوعات کتاب به این شرح است: نحوه‌ی رویه‌کوبی مبل‌های تمام‌پارچه‌ی راحتی، نحوه‌ی رویه‌کوبی مبل‌های استیل، مغزی‌دوزی، لمسه‌دوزی و انواع مغزی و کاربرد آن.

مراحل رویه کوبی

به طور کلی به تمام فعالیت هایی که بر روی کلاف خام مبل انجام می شود تا به مرحله ی استفاده برسد و یک کلاف خام به مبل تبدیل شود رویه کوبی مبل می گویند. در اینجا رویه کوبی مبلمانی که چند سالی استفاده شده و نیاز به تعمیر دارد را توضیح خواهیم داد. در مرحله ی اول تمامی پارچه ها با حساسیت بالا و دقت به صورتی که به کلاف و چوب مبل صدمه ای وارد نشود شکافته می شوند در ادامه تسمه، گونی، فنر و تمامی منگنه ها از مبل جدا می شوند دقت بفرمایید اگر هر کدام از محتویات قدیم باقی بماند و رویه کوبی با وجود آنها صورت بگیرد به هیچ عنوان نتیجه ی قابل قبولی نخواهیم داشت. پس از جدا شدن تمامی محتویات از ابتدایی ترین مرحله که زیر کار کردن نام دارد رویه کوبی شروع می شود. عملیات رویه کوبی حتما باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. با توجه به اینکه زیرکار کردن مبلمان استیل و راحتی با هم متفاوت است زیرکار مورد نظر هر کدام انجام می شود برای مثال برای رویه کوبی مبلمان راحتی بعد از اینکه تسمه کشی انجام شد و گونی ها قرار داده شدند اسفنج و فوم در قسمت هایی که باید گذاشته می شود برای مثال حتما برای تشک ها از فوم سرد و در قسمت هایی مثل دسته ها از اسفنج استفاده می شود و در پایان پارچه روی آن کوبیده می شود.

 

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد