آکادمی دیجیتال مارکتینگ عراقی

در دنیای امروزی داشتن یک سایت و فعال بودن در آن برای رونق کسب وکار بسیار ضروری و مفید است.  به همین منظور بیشتر کسب وکارها در تلاشند تا فعالیت خود را به سمت سایت پیش برده و با انجام فعالیت هایی در سایت خود به رتبه نخست در جستجو برسند. اما برای رسیدن به رتبه نخست نیاز به رعایت قوانین سئو در سایت، طراحی، زیرساخت، محتوا و ... داریم.

 اما این قوانین سئو چه مواردی را شامل می شود؟ آیا خودمان به تنهایی می توانیم آن را انجام دهیم یا نیاز به یک متخصص و  مشاوره در این زمینه داریم ؟ این متن را مطالعه کنید تا به پاسخ این سوالات را دریابید.

خدمات مشاوره حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت در تهران

سئو و مشاور سئو

قبل از هر چیزی باید بگوییم که س سئو  چیست و مشاورآن چه فعالیت هایی را برعهده دارد؟

سئو مجموعه قوانینی است که باعث می شود طبق رعایت آن یک سایت در صفحات نخست موتور جستجو قرار بگیرد. از جمله مهم ترین عوامل برای سئو چگالی کلمات کلیدی، طراحی سایت، لینک دهی داخلی و خارجی، سئو داخلی و خارجی و ....می باشد.  هر سایت هرچه بیشتر طبق قوانین سئو فعالیت داشته باشد در جستجوها جزو رتبه های نخست قرار گرفته و گوگل آن را به عنوان یک سایت خوب فعال و با کیفیت می شناسد.

 مشاور سئو شخصی است که دانش سئو داشته و با تجربه و استراتژی خاص خود سایت ها را برای رسیدن به این موفقیت راهنمایی می کند.  این مشاور طبق جدیدترین تغییرات گوگل و قوانین آن و همچنین متناسب با محتوای هر سایت و پتانسیل سایت برای جذب مشتری یا کاربر، استراتژی های خاصی ارائه می دهد.  به همین منظور هر سایتی که بخواهد به موفقیت رسیده و در صفحات اول جستجوی گوگل نشان داده شود، به یک مشاور سئو نیاز دارد/

 چگونه از مشاور سئو کمک بگیری؟

سایت های زیادی در این زمینه وجود دارد که یکی از بهترین سایت ها در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ، آکادمی مهدی عراقی می باشد. این آکادمی دارای افراد باتجربه و با دانش بالا در زمینه بهینه سازی سایت ها بوده که می توانید خدمات مرتبط سایت خود را در این زمینه به آن ها بسپارید. 

مشاوره سئو و آموزش جدیدترین تکنیک های سئو | محمدرضا شیخ بهائی

در جلسه مشاوره سئو سایت چه مواردی را باید مورد توجه قرارداد؟

مشاوره سئو پیش از شروع به فعالیت یا حتی بستن قرارداد، ابتدا مواردی را مورد بررسی قرار می دهد.  همچنین دارندگان سایت ها به عنوان کارفرما یکسری انتظارات از مشاور سئو  دارند که باید پیش از بستن قرارداد با سئو کار خود، به تفاهم برسند . به همین منظور یک جلسه مشاوره با سئو کار برگزار می شود تا دو طرف صحبت ها و نقطه  نظرات و خواسته های خود را بیان کنند.

  1.  یکی از مواردی که یک سئو کارخوب باید در نخست مورد بررسی قرار دهد، پهنای باند  سایت شما و توانایی پشتیبانی آن از میزان کاربران است. اگر سایت شما دارای زیربنای خوبی نباشد در صورت قرار گرفتن در رتبه نخست جستجو به دلیل افزایش ترافیک، ممکن است به مشکل برخورده و یا حتی سایت فعالیت خود را از دست دهد  به همین منظور یک سئو کار پیش از برنامه ریزی باید این پتانسیل سایت را بررسی کرده و متناسب با آن برای بهینه سازی سایت، برنامه ریزی کند.

  2.  مهم ترین عامل برای گوگل کلمات کلیدی و سئو متن است. کلمات کلیدی برای سئو سایت بسیار مهم بوده و عملاً بخش اصلی سئو بر روی متن محتوی این کلمات انجام می شود.  در جلسه سئو می توانید از راه های یافتن کلمات کلیدی توسط مشاور پرس وجو کنید. همچنین از وی بخواهید نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد تا شما رتبه سایت های تحت کنترل آن سئو کار را در گوگل پیدا کنید.

  3.  مورد بعدی که در جلسه مشاوره سئو در مورد آن صحبت می شود، در زمینه قیمت و هزینه می باشد.  این که چه مدت می خواهید سایت خود را به دست آن سئو کار بسپارید در این جلسه تعیین می شود.  همچنین میزان هزینه آن فرد برای انجام خدمات سایت شما بیان می گردد که پس از رسیدن به توافق قرار تنظیم می شود

  4. یک سئو  وظایف دیگر نیز دارد که می توانید در جلسه مشاوره در این زمینه با وی صحبت کنید.  از جمله این موارد می توان به نظارت بر کیفیت محتوا ، مرتبط بودن محتوا با خدمات سایت، ایجاد لینک های مناسب، لینک دهی داخلی و خارجی، در نظر گرفتن کاربر و بازار، تمایل بازار نسبت به زمینه کاری شما، تحلیل و آنالیز سایت های رقیب یا بازار و حتی خود سایت، بهبود نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، به روز بودن و آپدیت  متناسب با جدیدترین تغییرات گوگل، ارائه گزارش منظم و ...

یک سئو کار بسته به صلاح دید خود موارد گفته شده را در جلسه سئو با کارفرما مورد بررسی و صحبت قرار می دهد.  اگر در هر یک از زمینه های گفته شده  سوال داشته و سئوکار در آن زمینه  توضیحی ارائه نداد ، می توانید از وی سوال کنید تا پیش از بستن قرارداد تمامی ابهامات برطرف شود.  در آخر پشتیبانی سئو کار را از وی بپرسید.  بررسی و صحبت پیرامون تمامی زمینه های گفته شده  باعث می شود که به یک آرامش خاطر برسید.

مشاوره سئو SEO - خدمات سئو و مشاوره حرفه ای سئو - JavadYasemi

جمع بندی

 هر سایت برای رسیدن به نخستین صفحات هر جستجو در گوگل نیاز به رعایت یک سری قوانین دارد که این قوانین با نام سئو خوانده می شود.  سئو دانش تخصصی خود را می خواهد که توسط شخصی با نام سئو کار یا مشاوره سئو انجام می گردد.  هر سایت برای رسیدن به این موفقیت نیاز به رهبری و  یک ساز و کار ویژه دارد. به همین منظور افراد از سئو کاران فعال در این زمینه کمک گرفته و پیش از بستن قرارداد یک جلسه مشاوره با سئو کار برگزار می کنند.  در این جلسه پیرامون موارد مختلفی به عنوان مثال نحوه فعالیت و کار، پشتیبانی ، گزارش عملکرد و ...  صحبت می شود تا دو طرف به تفاهم و توافق رسیده و سپس شروع به کار کنند.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ مهدی عراقی