آیا شما هم به دنبال فعالیت در صرافی بایننس هستید؟ حتما می دانید که در جهت فعالیت در این صرافی، شما نیاز به احراز هویت بایننس دارید. به علت وجود شرایط خاص، در حال حاضر امکان احراز هویت به صورت مستقیم برای ساکنین ایران وجود ندارد. در این شرایط افراد با یک سوال مهم مواجه می شوند: بهترین روش برای وریفای بایننس کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه احراز هویت بایننس فعالیت می کنند. ولی استفاده از خدمات بهترین تیم های فعال در این زمینه می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر شما هم به دنبال وریفای بایننس و بهترین راه انجام این کار هستید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. 

 

صرافی بایننس

صرافی بایننس

معرفی بایننس

بیایید تا قبل از بررسی احراز هویت بایننس ، به چیستی این صرافی نگاهی بیندازیم. به صورت کلی بایننس را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین صرافی های بین المللی فعال در زمینه ارائه خدمات مربوط به ارز های دیجیتال شناسایی کرد که خدماتش به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده اند. به صورت کلی بایننس در زمینه کریپتو کارنسی فعالیت می کند. این صرافی روزانه چند ده میلیون دلار گردش سرمایه داشته و همواره کاربران جدید تری را به خود جذب می کند. داشتن تعرفه ای مناسب و خدمات گسترده را می توان به عنوان چند مورد از مهم ترین ویژگی های بایننس شناسایی کرد. خیلی از فعالان و افراد حرفه ای حاضر در بازار ارز های دیجیتال، با احراز هویت بایننس نسبت به فعالیت در این صرافی اقدام می نمایند. توجه داشته باشید که پروسه خرید و فروش ارز های دیجیتال در این صرافی به صورت مستقیم و داخلی صورت می گیرد. در نتیجه، از این نظر هم کاربران با هیچ مشکل خاصی مواجه نمی شوند. اگر شما هم به دنبال فعالیت در این صرافی هستید، به یک سری لوازم خاص نیاز دارید. از جمله این لوازم می توان به ابزار های مخصوص تغییر آی پی، دانش کلی در زمینه ارز های دیجیتال و ترید و احراز هویت اشاره کرد. بدون احراز هویت در حال حاضر امکان فعالیت در این صرافی وجود ندارد. 

معرفی صرافی بایننس

معرفی صرافی بایننس

ساخت حساب بایننس بدون احراز هویت

به صورت کلی ساخت حساب و فعالیت در صرافی بایننس بدون احراز هویت ممکن نیست و در بسیاری از اوقات افراد در این زمینه با چالش های خاصی مواجه می شوند. به عنوان مثال : شما بدون احراز هویت حساب بایننس نمی توانید موجودی خود را خارج کنید. در صورتی که شما با مشکلی مواجه شوید باید پروسه احراز هویت را به صورت کامل به اتمام برسانید.  بدون احراز هویت امکان محدود شدن و بلاک شدن دارایی های شما در این صرافی وجود دارد. در نتیجه، بهتر است که پروسه احراز هویت را به اتمام برسانید. 

دلیل اهمیت احراز هویت بایننس

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت کلی چرا احراز هویت بایننس اهمیت زیادی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بایننس همواره بر روی شفافیت مالی تمرکز داشته است. این صرافی دوست ندارد تا کلاه برداران با اکانت های فیک نسبت به انجام فعالیت های مختلف اقدام نمایند. در زمان های قدیم که ارز های دیجیتال به اندازه امروز شناخته شده نبودند، احراز هویت در صرافی های خارجی همچون بایننس خیلی سخت نبود. ولی از آنجایی که تعداد سودجویان در این بازار بیشتر شده است، شما باید پروسه احراز هویت را طی کنید. لازم به ذکر است که خود احراز هویت در این صرافی چند مرحله مختلف دارد. داشتن چند مرحله مختلف به افراد اجازه می دهد تا از مزایای زیادی بهره مند شوند. پس، بالا بردن امنیت اکانت و خود صرافی را می توان به عنوان مهم ترین دلیل احراز هویت بایننس شناسایی کرد. هرچه سطح احراز هویت شما بالا تر رود، کارمزد های پرداختی تان کاهش پیدا کرده و شما با سود بیشتری مواجه خواهید شد. در ضمن، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که درخواست پشتیبانی برای اکانت هایی که احراز هویت موفق داشته اند معمولا بهتر و سریع تر مورد بررسی قرار می گیرند. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال فعالیت در این صرافی هستید بهتر است که پروسه مربوط به احراز هویت بایننس را به خوبی و به درستی پشت سر بگذارید تا با هیچ مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید. 

اهمیت احراز هویت بایننس

اهمیت احراز هویت بایننس

مزایای احراز هویت بایننس

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق مزایای احراز هویت بایننس چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این پروسه به شما کمک می کند تا امنیت اکانت خود را افزایش دهید. در ضمن، اگر اکانت شما بلاک شود شما با احراز هویت می توانید پروسه باز شدن اکانت را سریع تر کنید. لازم به ذکر است که این پروسه به شما اجازه می دهد تا به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی سقف برداشت روزانه و ماهانه خود را در بایننس افزایش دهید. کاربران در حالت عادی حداکثر دو بیت کوین می توانند برداشت نمایند. ولی، در صورتی که شما اکانت خود را احراز هویت اکانت این سطح افزایش پیدا خواهد کرد. برخی از اکانت های بایننس محدودیت دریافت و برداشت بیت کوین برابر با 0.5 بیت کوین نیز دارند. در چنین شرایطی، احراز هویت تنها راه موجود برای از بین بردن محدودیت های مختلف می باشد. دیگر مزیت احراز هویت بایننس مربوط به شرکت در IEO می باشد. با شرکت در IEO شما می توانید در مراسم عرضه های اولیه کوین ها شرکت نمایید. لازم به ذکر است که این پروسه می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی شما با سود های نسبتا زیادی مواجه شوید. در نهایت با احراز هویت و وریفای کردن اکانت بایننس شما می توانید به صورت کامل با استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن بایننس نسبت به ترید اقدام نمایید. خرید و فروش با استفاده از نرم افزار یا سایت بایننس در حالتی که اکانت شما وریفای شده است نسبتا راحت خواهد بود. البته که پروسه احراز هویت این صرافی مزایای دیگری را نیز در خود جای داده است. مثلا با این پروسه شما به راحتی می توانید تایید دو عاملی را نیز فعال نمایید. در نتیجه، همه افراد و همه فعالان بازار ارز های دیجیتال باید حساب بایننس خود را احراز هویت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند. 

مزایای احراز هویت صرافی بایننس

مزایای احراز هویت صرافی بایننس

روش های موجود برای احراز هویت بایننس

دیگر مسئله ای که شما باید به آن توجه داشته باشید، روش های موجود در جهت احراز هویت بایننس می باشد. به صورت کلی برای انجام این کار شما باید از یک سری روش ها و راه های خاص استفاده نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله مهم اشاره کردیم، در حال حاضر امکان احراز هویت به صورت مستقیم از داخل ایران وجود ندارد. در چنین شرایطی شما باید از یک سری راه های خاص در جهت انجام این کار استفاده نمایید. اولین راه اقامت خارج از ایران است. اگر شما در خارج از ایران اقامت دارید، به راحتی و بدون مشکل می توانید نسبت به احراز هویت اقدام نمایید. افرادی که اقامت کشور های اروپایی دارند، به راحتی می توانند با پاسپورت و گواهینامه خود پروسه احراز هویت را به اتمام برسانند. این روش توسط خود تیم بایننس توصیه شده و می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. در ضمن، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که خیلی از افراد حاضر در ایران اقامت کشور های اروپایی را ندارند. در نتیجه، این راه برای همه افراد بازدهی خوبی را به همراه ندارد. اگر شما در کشور های اروپایی یا آمریکایی آشنا، دوست و فامیل دارید، از طریق آنها می توانید نسبت به احراز هویت اقدام نمایید. اگر شما یک شخص قابل اعتماد در کشور های خارجی دارید، با استفاده از مشخصات آنها می توانید اکانت و حساب خود را احراز هویت کنید. البته که در چنین شرایطی، اگر شما با مشکلی مواجه شدید باز هم باید به همان شخص درخواست دهید و اکانتتان را مورد بررسی قرار دهید. اگر شما آشنایی در خارج از ایران ندارید، این راه هم به شما توصیه نمی شود. استفاده از فروشگاه ها و شرکت های سوم شخص فعال در زمینه احراز هویت بایننس را می توان به عنوان بهترین راه موجود در جلوی پای افراد شناسایی کرد. شما می توانید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید و در ازای آن، نسبت به احراز هویت و تایید اکانت خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که درون ایران، این راه را می توان به عنوان بهترین و برترین راه موجود در جهت احراز هویت شناسایی کرد. این راه حل به شما اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن پروسه را به اتمام برسانید. البته، به شرطی که شما خدمات بهترین تیم های فعال در این زمینه را به کار گرفته باشید. تیم هایی همچون ایران وریفای به راحتی می توانند نیاز های کاربران را رفع کنند. 

هزینه احراز هویت در صرافی بایننس

تا به امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق هزینه احراز هویت بایننس چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای وریفای بایننس پرداخت مبلغ خاصی به شرکت های سوم شخص مسئله ای مهم به حساب می آید. شما باید مبلغی را به شرکت های سوم شخص فعال در این زمینه پرداخت نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. هزینه نهایی و پرداختی کاربران در جهت انجام این کار می تواند تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص تغییر پیدا کند. شرکتی که در این زمینه فعالیت می کند و قیمت ارز های خارجی همچون دلار را می توان به عنوان مهم ترین و اصلی ترین عامل موثر در این زمینه شناسایی کرد. هرچه قیمت دلار افزایش پیدا کند، هزینه نهایی و پرداختی کاربران هم بیشتر می شود. البته که متغیر های پنهان زیادی هم در این زمینه وجود دارند که شما باید آنها را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از خدمات بهترین تیم های فعال در این زمینه، شما می توانید هزینه وریفای بایننس را نیز کاهش دهید. بهترین تیم های فعال در این زمینه خدماتشان را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهند. آنها با کاهش قیمت و افزایش سطح رضایت مشتری، همواره به دنبال ارائه خدمات با کیفیت هستند. البته که پیدا کردن بهترین تیم های فعال در این زمینه مسئله ای دشوار به حساب می آید. به کار گیری خدمات شرکت های معتبری همچون ایران وریفای به شما اجازه می دهد تا به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی نسبت به احراز هویت اقدام نمایید. 

 

احراز هویت بایننس

احراز هویت بایننس

احراز هویت بایننس با ایران وریفای

شرکت ایران وریفای را می توان به عنوان یکی از شناخته شده ترین تیم های فعال در زمینه احراز هویت بایننس شناسایی کرد که خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. ایران وریفای با داشتن تجربه طولانی مدت موفق در زمینه احراز هویت، به راحتی خدمات مربوط به احراز هویت را به اتمام می رساند. شما هم اکنون می توانید نسبت به استفاده از خدمات ایران وریفای اقدام نمایید.