ارز ديجيتال به نوعي از پول گفته مي شود كه بر پاسه علم رمز نگاري ايجاد شده است. ارز هاي ديجيتال، براي استفاده از ويژگي هاي خاصي مانند شفافيت، تغيير ناپذير بودن و غيرمتمركز بودن بلاك چين را مورد استفاده قرار مي دهند. 

غير متمركز بودن به معناي عدم كنترل آن ها توسط سازمان ها، نهاد ها و يا گرو هاي مختلف مي باشد. براي ارسال ارز ديجيتال نيازي به افتتاح حساب در هيچ بانكي نيست. هم چنين نيازي نيست كه از خدمات بانكي استفاده كنيد. بلكه مي توانيد به صورت مستقيم و بدون دخالت هيچ واسطه اي در بستر اينترنت ارسال ارز ديجيتال را انجام دهيد. 

رمز ارز ها همانند ريال و دلار، جزو پول هايي هستند كه با ساز و كاري متفاوت ايجاد و در بين افراد توزيع مي شود. 

معرفي ارز ديجيتال

بيت كوين از ديديگاه بسياري از افراد اولين ارز ديجيتال رسمي به شمار مي آيد. چرا كه در سال 2008 توسط فردي به نام وايت پيپر بيت كوين مطرح گرديد. اولين سكه هاي بيت كوين در سال 2009 استخراج شد. 

از مهم ترين مشكلات ايده ارز هاي ديجيتال عدم اعتماد به شخص ثالت و دوبار خرج كردن آن مي باشد. چرا كه در زمان انتقال و نگهداي پول افراد به سراغ بانك ها مي روند و در واقع به بانك اعتماد دارند. اما چنين اعتمادي در شكل گيري ارز هاي ديجيتال ديده نمي شود. 

هم چنين دوبار خرج كردن ارز هاي ديجيتال توسط سرور هاي مركزي انجام مي پذيرفت و با بررسي موجودي ها، از خرج نمودن دوباره ارز ديجيتال جلوگيري ميشد. اما بيت كوين در دسته اولين پول هاي الكترونيكي قرار داده كه توانست مشكل هاي گفته شده را حل نمود. 

نحوه عملكرد ارز ديجيتال به چه صورت است؟

رمز ارز ها براي اجراي تراكنش ها، از مدل هاي مختلفي بهره مي گيرند. به طور مثال بيت كوين به صورت اثبات كار، كار مي كند كه بايد ماينر ها و يا استخراج كنندگان تراكنش ها را تاييد مي كنند. 

لازم است بدانيد كه ارز هاي ديجيتال به شكل همتا به همتا عمل مي كنند هم چنين بر اساس مدل استفاده شده، نياز به واسطه ها از بين خواهد رفت.

مسئوليت نظارت بر شبكه ارز هاي ديجيتال و تامين امنيت آن ها، بر دوس نودها مي باشد. نودها در واقع در شبكه هاي مختلف و به روش هاي گوناگون انتخاب مي شوند. براي مثال استخراج كنندگان و ماينر ها نظارت بر بيت كوين را بر عهده دارند. در صورتي كه براي ايساس و ترون، در زمان انتخاب نودها راي گيري انجام مي شود. 

 

براي ورود به بازار ارز ديجيتال نياز به آموزش داريم؟

آموزش ارز ديجيتال ، يكي از آموزش هايي است كه امروزه مورد استقبال خيلي از افراد قرار گرفته است. پشت سر گذاشتن دوره آموزش ارز ديجيتال، يكي از لازمه هاي ورود به اين بازار مي باشد. چرا كه فراز و نشيب هاي زيادي در اين بازار انتظار شما را مي كشند. 

به منظور درك بهتر سيگنال ها و جلوگيري از ضرر و زيان هاي مالي، به شمار توصيه مي كنيم كه حتما دوره آموزش ارز ديجيتال را سپري نماييد. 

 

معرفي بهترين بازي هاي ارز ديجيتال

ارز ديجيتال در دنياي امروز به قدري محبوب شده است كه بسياري از بازي هاي اندرويد، كامپيوتر و آيفون، براي جايزه، ارز ديجيتال را تعيين كرده اند. شما مي توانيد براي داشتن ارز ديجيتال، در اين بازي ها به صورت گروهي و يا انفرادي شركت نماييد. 

بازي هاي ويدئويي كه بر اساس بلاك چين ظهور كرده اند، تاثير چشم گيري بر صنعت رمز ارز ها و ارز هاي ديجيتال داشته اند. بازيكنان مي توانند با انجام بازي هاي ارز ديجيتال، رمز ارز دريافت كنند و مانند يك شيء فيزيكي در صورت نياز آن ها را به فروش برسانند. لازم است بدانيد كه بازي هاي ارز ديجيتال رايگان نبوده و شما بايد براي نصب آن ها بر روي سيستم مورد نظر خود، هزينه پرداخت كنيد. 

از مهم ترين و شناخته شده ترين بهترين بازي هاي ارز ديجيتال، مي توانيم به اكسي اينفينيتي، نئون ديستريكت، الانگ ويد د گادز،ديسنترالند، كريپتو كيتيز، تتان آرنا، لايت نايت، اسكاي ويور، همسايه ام آليس، سند باكس، فارمرز ورلد، دنياي بيگانگان، هش راش، اسپلينتر لندز، گادز آنچيند، آپلند، آوه گوچي و پلنت ورسوس آندد، اشاره كنيم. 

تمامي بازي هاي نام برده شده اين امكان را براي شركت كنندگان فراهم كرده اند تا با شركت در آن ها، به ازاي جايزه، رمز ارز و ارز ديجيتال دريافت كنند. شما مي توانيد براي دريافت ارز هاي ديجيتال، بهترين بازي هاي ارز ديجيتال را نصب و در آن ها شركت نماييد. 

بهترين بازي هاي ارز ديجيتال، براي سليقه اي مناسب مي باشند. اين بازي ها اغلب به صورت انفرادي و يا گروهي انجام مي شود. لازم است بدانيد كه قوانين و مقررات هر بازي با ديگري كاملا متفاوت است.

براي ورود به بازار ارز ديجيتال چه كاري انجام دهيم؟

پيش از اين كه وارد بازار ارز ديجيتال شويد، بهتر است دوره آموزش ارز ديجيتال را پشت سر بگذاريد. توجه داشته باشيد كه اين بازار داراي پستي و بلندي هاي شگفت آوري است كه شك نداريم با ورود به آن، لحظه اي چشم از آن برنخواهيد داشت.

شما مي توانيد براي شروع و ثبت نام دوره آموزش ارز ديجيتال، با مشاورين اين مجموعه در تماس باشيد. 

براي درآمد زايي و آشنايي با الگوريتم هاي بازار ارز ديجيتال لازم است تا به صورت تخصصي با رمز ارز ها و نحوه خريد و فروش آن ها و همين طور شناسايي موقعيت مناسب بازار، آشنا شويد. تمامي موارد گفته شده در دوره آموزش ارز ديجيتال براي شما به صورت مفصل شرح داده خواهند شد.

براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه دوره آموزش ارز ديجيتال مي توانيد به سايت ما مراجعه نماييد.

https://hashamban.com