x تبلیغات
امید

نحوه نصب Cloudflare روی سایت وردپرسی

 از جمله نکات مهمی که در سال های اخیر از نظر مدیران وبسایت های مختلف اهمیت فراوانی دارد، بهینه سازی و البته میزان سرعت بارگذاری و آپلود وبسایت ها است. اهمیت این نکته سبب شده است تا مطالعات و تلاش های بسیاری در این حوزه صورت گیرد. از جمله سرویس های کاربردی و محبوب می توان به Cloudflare اشاره کرد. از آنجایی که این سرویس خدمات بسیاری را در اختیار مدیران وبسایت ها قرار داده است، بسیاری از آنها به صورت گسترده از آن استفاده می کنند.

نحوه نصب Cloudflare روی سایت وردپرسی

Cloudflare چیست؟

از جمله شبکه های بسیار بزرگ که اغلب در حوزه شبکه تولید محتوا در سراسر جهان خدمت مختلفی را ارائه می دهد، Cloudflare است. بدون شک می توان گفت که بسیاری از وبسایت های معروف و بزرگ که تعداد آنها بیش از 8 میلیون است، از این سرویس قوی استفاده می نمایند. از مزیت های نصب Cloudflare بر روی وبسایت خود می توان به مدیریت سریع و آسان وبسایت و کسب رتبه برتر اشاره کرد.

این نوع سرویس از تنظیمات حرفه ای از جمله تنظیمات DNS برخوردار بوده و از انواع حملات مانند DDOS نیز جلوگیری می کند. همچنین سرویس Cloudflare تاثیر بالایی در سرعت آپلود و بارگذاری و همچنین حفظ امنیت انواع وبسایت ها دارد.

همچنین خوب است بدانید که در صورتی که وبسایت مورد نظر شما در صورت وجود هر نوع مشکلی از دسترس خارج شود، این سرویس قابلیت نمایش وبسایت مورد نظر را به کاربران تا زمان رفع مشکل بدون وجود هیچ خطایی را دارد. از ویژگی های مهم سرویس Cloudflare چهار پلان بودن آن است که سه نوع پلان دارای اشتراک و غیر رایگان و یک پلان آن کاملا رایگان است.

تمامی مدیران وبسایت ها و کاربران امکان استفاده از پلان رایگان این سرویس را دارند. البته خوب است بدانید که پلان رایگان قادر به ارائه تمامی خدمات و قابلیت های پیشرفته و تخصصی سه پلان دیگر نخواهد بود. اگر قصد استفاده از تمامی پلان های این سرویس و خدمات تخصصی آن را دارید با ادامه این مطلب همراه باشید تا روش نصب و استفاده از آن را ذکر کنیم.

روش نصب Cloudflare

اولیه مرحله جهت نصب Cloudflare، مراجعه به وبسایت Cloudflare.com بوده و سپس بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید و اقدام به ایجاد یک حساب کاربری جدید نمایید.

پس از انجام این مراحل، یک فرم برای ثبت نام در صفحه باز می شود، که می بایست ایمیل مخصوص خود را وارد کرده و پس از آن یک رمز عبور برای آن مشخص کنید و در نهایت بر روی دکمه Create Account کلیک نمایید.

روش نصب Cloudflareروش نصب Cloudflare 

سپس یک صفحه جدید باز خواهد شد که در این صفحه شما باید آدرس دقیق وبسایت خود را ثبت و سپس دکمه Add site کلیک کرده و پس از این مرحله شما باید یک پلان با توجه به سلیقه و سایت خود را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Continue کلیک کنید. پس از گذراندن تمامی این مراحل سرویس Cloudflare، تمامی رکوردهای مربوط به DNS که بر روی وبسایت شما قرار دارد را بررسی و شناسایی کرده و سپس به شما نمایش می دهد.

شما می توانید به راحتی در این مرحله از نصب Cloudflare به مشاهده هر یک از ساب دامین هایی که بر روی وبسایت خود وجود دارد، از طریق نوار Proxy Status بپردازید که آیا به Cloudflare متصل هستند یا خیر. همچنین شما به راحتی می توانید در این صفحه به مشخص کردن اینکه کدام DNS ها قابلیت و خصوصیات Cloudflare را داشته باشد نیز بپردازید.

وجود یک ابر نارنجی رنگ در روبه‌روی هر کدام از DNS ها نشان دهنده متصل بودن آن DNS به Cloudflare است که از تمامی قابلیت های موجود درCloudflare نیز بهره مند می شود.

همچنین خوب است بدانید که در صورت وجود یک ابر خاکستری رنگ در روبروی DNS بیانگر عدم متصل بودن به Cloudflare است. در صورت مشاهده ابر خاکستری شما باید به منظور متصل نمودن DNS به کلودفلر بر روی ابر خاکستری رنگ کلیک کنید تا به رنگ نارنجی تبدیل شود. در مرحله بعد پس از انجام تغییرات ذکر شده باید بر روی دکمه Continue کلیک نمایید. سپس شما وارد یک صفحه شده که از شما درخواست می کند تا nameserver کنونی مربوط به دامنه را حذف کرده و سپس nameserver هایی را که توسط Cloudflare ارائه داده شده است را به جای آن جایگزین کنید.

اگر شما قصد تنظیم DNS ها با دامنه های مختلف از جمله دامنه .com از پنل هاست و همچنین دامنه های دیگر مانند.ir را دارید، می توانید به وبسایت nic.ir مراجعه کرده و سپس اقدام به تغییر آن کنید.

پس از انجام تغییرات لازم، می بایست بر دکمه Done، check nameservers کلیک کنید و تا انجام فرایند کامل تغییرات منتظر بمانید. پس از آنکه این مرحله مورد تایید قرار گرفت، یک ایمیل که بیانگر فعال شدن سرویس Cloudflare بر روی وبسایت مورد نظر است، برای شما ارسال می شود که از راه اندازی آن مطمئن شوید.

تنظیمات مربوط به Cloudflare در وردپرس

از جمله معیارهایی که در وبسایت ها از اهمیت فراوانی برخوردار است، دو مورد سرعت و امنیت است. بدون شک میزان سرعت و البته بهینه سازی وبسایت تاثیر قابل توجهی در افزایش رتبه سایت دارد که این عامل به خودی خود سبب کسب رضایت هر چه بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان نیز می شود.

در نتیجه اگر پیشرفت و سرعت وبسایت شما از اهمیت فراوانی برخوردار است، حتما با سرویس Cloudflare و قابلیت های آن به صورت کامل آشنا شوید.

تنظیمات مربوط به سرویس Cloudflare به صورت کامل توسط متخصصان مربوطه به صورت ویدیو کامل به مدیران وبسایت ها ارائه می شود تا آنها نیز در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. آشنایی و استفاده با این تنظیمات سبب حفظ امنیت سایت شما و نتیجه دهی بهتر آن نیز می شود.

برخی قوانین مربوط به صفحات خاص

شما می توانید به راحتی با تنظیم کردن دکمه rule داخل سرویس Cloudflare این امکان را برای برخی از صفحات مربوط به Cloudflare ایجاد کنید تا بعضی از اقدامات خاص مورد نظر شما را انجام دهد. این ویژگی در زمینه های مختلف از جمله امنیت وب سایت شما بسیار مفید و مؤثر است.

زمانی که شما از CPN Cloudflare به صورت کاملا رایگان استفاده می نمایید، این قابلیت برای شما فراهم است تا بتوانید سه قانون صفحه برای وب سایت خود را اعمال و تنظیم نمایید. در صورتی که شما قصد داشته باشید، از قانون های بیشتری برای وب سایت خود استفاده کنید می بایست هزینه هایی را پرداخت کنید.

برای چند قانونی که اضافه و مطرح کرده اید می بایست هزینه های مختلفی را به صورت ماهانه پرداخت نمایید که از هزینه های رایج آن 5 دلار در ماه است.

معایب استفاده از Cloudflare

همانطور که در مطالب قبلی ذکر شد، استفاده از سرویس کلودفلر تاثیر زیادی در افزایش سرعت و بارگذاری سایت مورد نظر دارد و از این رو از مهمترین شکایت های بازدیدکنندگان و کاربران در زمان استفاده از سایت شما، به دلیل سرعت بالایی که سرویس Cloudflare به آن داده است، مانع از انجام برخی از اقدامات امنیتی می شود.
به صورت کلی می توان گفت که وبسایت مورد استفاده کاربران به دلیل سرعت بالایی که در لود شدن دارد، مانع از انجام برخی اقدامات امنیتی مورد نظر شده و در نتیجه سرعتی که به سایت مورد نظر داده شده است به دلیل برخی موارد امنیتی به صورت کامل از بین می رود.
البته خوب است بدانید که به منظور مطمئن شدن از اینکه ترافیک به وجود آمده در سایت اسپم نبوده، کاربر می بایست انسان بودن خود را در CAPTCHA ثابت کند که این نکته سبب شده تا برای کاربرانی که برای بار اول به سایت شما مراجعه کرده اند، ناخوشایند باشد و باعث می شود که برای دفعات دیگر به سایت شما مراجعه نکنند که این خود سبب از بین رفتن و افت شدید وبسایت می شود.

مراحل بهینه سازی Cloudflare برای وردپرس

در این مرحله برای بهینه سازی سایت وردپرس خود با استفاده از تنظیمات تنها باید به نصب افزونه وردپرس Cloudflare و یک کلیک ساده بپردازید. خوب است بدانید که افزونه وردپرس این امکان را فراهم کرده است تا شما به راحتی بتوانید تنظیمات مربوط به کلودفلر را روی وب سایت وردپرس خود با بیشترین سرعت ممکن انجام دهید. برای نمونه و به عنوان مثال شما با افزودن تنظیمات یک وب اپلیکیشن فایروال و انجام پاکسازی به صورت کاملا خودکار و غیره.
همچنین اگر برای بار اول از این سرویس استفاده می کنید، پس از نصب و فعال کردن می بایست که از قسمت تنظیمات گزینه مربوط به Cloudflare را انتخاب و سپس تنظیمات مربوطه را انجام دهید.

تنظیمات مربوط به افزونه Cloudflare روی وردپرس

شما در صفحه تنظیمات یک گزینه به منظور متصل شدن به اکانت های خود و همچنین یه دکمه به نام your Free Account می بینید که برای انجام این مرحله ساده باید بر روی گزینه Sign in here کلیک نمایید. در مرحله و صفحه بعدی شما می بایست ایمیل و همچنین API KEY کلودفلر خود را کاملا صحیح ثبت کنید.

اگر به API KEY دسترسی ندارید، به راحتی می توانید آن را از قسمت اکانت شخصی خود که در سایت کلودفلر قرار دارد، به دست آورید. برای انجام این کار شما باید در ابتدا گزینه My profile را باز کنید و در صفحه باز شده بر روی API Tokens کلیک نمایید. در مرحله بعد به قسمت Global API Key رفته و بر روی گزینه View نیز کلیک نمایید. با انجام تمامی این مراحل یک نوع پاپ آپ برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن API KEY مربوط به شما در آن نمایش داده شده است و تنها می بایست که این کد را کپی نمایید.

در مرحله دیگر شما می بایست به داشبورد برگشته و ایمیل و API KEY خود را که کی کرده اید، وارد نمایید. پس از انجام این مراحل، صفحه مربوط به خانه Cloudflare در قسمت داشبورد وردپرس بر روی سایت مخصوص شما به نمایش گذاشته می شود. شما به راحتی می توانید در این بخش تنها با یک کلیک وردپرس خود را بهینه سازی نمایید و همچنین کش سایت را به طور کامل پاکسازی نمایید و حتی می توانید بر روی حالت کش خودکار قرار بدهید.

اگر به تنظیمات گسترده ای نیاز دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه Analytics کلیک کنی و از تنظیمات گسترده تری استفاده نمایید. برای بررسی سایت خود از نظر تعداد کاربران و بازدیدکنندگان، میزان پهنای باند و سایر موارد به راحتی می توانید با کلیک بر گزینه Analytics options به تمامی آنها دسترسی داشته باشید.

وردپرس چیست؟

در یک تعریف کلی از وردپرس می توان گفت که وردپرس در اصل یک نوع سیستم مدیریت محتوای سایت ساز بوده که با بهره گیری از آن می توانید تا حدود زیادی به راه اندازی و شروع برخی از وب سایت و وبلاگ های مختلف بپردازید. از آنجایی که این نوع سیستم مدیریت محتوا سازی وردپرس از انعطاف زیادی برخوردار است، با بهره مند شدن از آن می توانید هر نوع وب سایتی را با هر شرایطی راه اندازی کنید.

همچنین خوب است بدانید که وردپرس در اصل، یک سایت ساز کاملا رایگان تحت وب است که در دسته های مختلف تقسیم بندی شده، و یک متن باز است. از آنجایی که وردپرس کاملا متن باز و رایگان در اختیار مدیران وبسایت ها قرار می گیرد، از جمله نرم افزارهای آزاد در دنیا شناخته شده است.
رایگان بودن این برنامه باعث شده تا اگر یک فرد مهارت کمی در برنامه نویسی و همچنین کدنویسی برنامه های مختلف داشته باشد، به راحتی بتواند هر نوع شخصی سازی را بر روی وردپرس به راحتی و در مدت زمان کوتاه انجام دهد و در نتیجه سایت مورد نظر خود را با بهره گیری از آن طراحی و اجرا نماید.
امروزه به راحتی با مشاهده برخی از آموزش ها می توان وردپرس را بر روی هاست نصب کرد و از قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد آن نیز بهره مند شد. اگر شما قصد استفاده و راه اندازی وردپرس را دارید، می بایست تا آخرین نسخه از این نوع سیستم مدیریت محتوا را دانلود کنید و پس از آن به دنبال یک هاست مناسب و سالم بوده و سپس اقدام به نصب و راه اندازی نسخه های دانلود شده بر روی هاست کنید.

منبع: سئو پرشین

 

خرید ویپ

 

خرید ویپ یک فروشگاه ویپ [یادداشت 1] یک فروشگاه خرده فروشی است که متخصص در فروش محصولات سیگار الکترونیکی است. فروشگاه‌های ویپ آنلاین نیز وجود دارد. اکثر فروشگاه‌های ویپ، محصولات سیگار الکترونیکی را که از شرکت‌های «Big Tobacco» هستند، نمی‌فروشند. در سال 2013، جستجوهای موتورهای جستجوی آنلاین در فروشگاه‌های vape از جستجو در سیگارهای الکترونیکی پیشی گرفت.حدود یک سوم کل فروش محصولات سیگار الکترونیکی در مغازه های ویپ انجام می شود.[32] Big Tobacco معتقد است که بازار مستقل سیگار الکترونیکی تهدیدی برای منافع آنها است.

 

پاد از 8 آگوست 2016، تحت قوانین سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، یک فروشگاه ویپ که مایعات الکترونیکی را مخلوط یا آماده می کند، یا هر نوع سیگار الکترونیکی را می سازد یا تغییر می دهد، به عنوان تولید کننده محصولات تنباکو تنظیم می شود. سازمان غذا و داروی ایالات متحده اذعان کرد که بسیاری از مغازه‌های ویپ‌فروشی از کار خواهند افتاد، اما آنها همچنین اظهار می‌کنند که با وجود هزینه‌های سنگین، بسیاری از آنها باز خواهند ماند. جو بابا، صاحب فروشگاه ویپ در ایالات متحده معتقد است که ممنوعیت استعمال دخانیات عمومی ممکن است چندین فروشگاه ویپ را از کار بیاندازد زیرا تست طعم و مزه ممنوع است. دستورالعمل بازنگری شده محصولات تنباکو اتحادیه اروپا در ماه مه 2016 اجرایی شد که فروش و بازاریابی سیگارهای الکترونیکی را تنظیم می کند. صاحبان مشاغل کوچک نگران این هستند که مقررات باعث شود سیگارهای الکترونیکی برای مصرف کنندگان جذابیت کمتری داشته باشند و این به معنای رکود کسب و کار آنها باشد.

 

ویپ ارزان نمایشگاه‌های تجاری ویپ دارای مجموعه‌ای از فروشندگان محصولات، سمینارها، تعاملات اجتماعی با سایر ویپرها، مهمانی‌ها، هدایا، مسابقات بخارپز و سایر فعالیت‌ها هستند. شرکت در نمایش های Vape رایگان است یا هزینه ورودی آن بین 10 تا 25 دلار است. در سال 2014، مسابقات ویپینگ در نمایشگاه های تجاری ویپ مانند "تعقیب ابری" نادر بود.تا سال 2015، نزدیک به 50 درصد از سازمان‌های نمایشگاه تجاری ویپینگ، مسابقاتی مانند تعقیب ابری را تبلیغ کردند. نمایشگاه های تجاری Vape در محبوبیت و منظم بودن در حال افزایش است. صاحبان فروشگاه های ویپ، نمایندگان، توزیع کنندگان و اواپرها در نمایشگاه های تجاری شرکت می کنند.

 

آموزش رایگان سی شارپ

 در این مقاله آموزشی قصد داریم به آموزش سی شارپ بپردازیم و با مفاهیم مربوط به این زبان برنامه نویسی آشنا بشیم.. هدف از این دوره آشنایی کامل و کاربردی دوستان با قابلیت ها و ویژگی های زبان سی شارپ هست. همچنین در طول این دوره ، سعی می کنم تجربیاتی که در مدت چندین سال کار برنامه نویسی به دست آوردم رو در اختیار دوستان قرار بدم.

در صورتی که علاقه مند با یادگیری مفاهیم پایه آموزش برنامه نویسی هستید مطلب زیر را می توانید مطالعه کنید:

  • آموزش برنامه نویسی به زبان ساده و کاربردی

دوستان عزیز توجه کنند که بنده برای آموزش زبان سی شارپ از موارد زیر استفاده خواهم کرد که دوستان برای پیش رفتن با این دوره نیاز به این ابزارها خواهند داشت :

  1. محیط Visual Studio 2013 به همراه Update 2 که آخرین به روز رسانی این نسخه هست
  2. ویندوز 8.1

آموزش رایگان سی شارپدوستان اگر از نسخه های پایین تر Visual Studio و .NET Framework استفاده می کنند، ممکن است که برخی از مطالب براشون قابل استفاده نباشد. نسخه SQL Server 2012 نیز قابل استفاده هست. همچنین کدهای تمامی دوره ها بر روی ویندوز 8 و 7 هم قابل استفاده هستند.اما همونطور که گفتم این دوره از سه بخش زیر تشکیل خواهد شد:

در این بخش دوستان با مقدمات .NET Framework و زبان سی شارپ آشنا خواهند شد که سرفصل های دوره مقدماتی به شرح زیر می باشد:

  1. آشنایی با معماری .NET Framework و مقدمه ای بر زبان سی شارپ
  2. آشنایی مقدماتی با محیط Visual Studio 2013
  3. آشنایی با ساختار برنامه های سی شارپ
  4. مبحث متغیرها، عبارات و نوع ها
  5. دستورات کنترلی حلقه ها و شرط ها
  6. آشنایی با متدها
  7. Namespace ها در سی شارپ
  8. مقدمه ای بر برنامه نویسی شئ گرا
  9. آشنایی با کلاس ها و شئ ها
  10. مباحث پیشرفته در مورد متدها و استفاده اون ها در کلاس ها
  11. ایندکسر ها
  12. مبحث وارثت و ارث بری کلاس ها
  13. مبحث Polymorphism
  14. آشنایی با مفهوم Abstraction در برنامه نویسی شئ گرا
  15. آشنایی با مفهوم Encapsulation و Access Modifier ها در زبان سی شارپ
  16. آشنایی با Interface و چگونگی استفاده صحیح از آنها
  17. Struct ها و فرق آن با کلاس ها
  18. Operator Overloading و Type Casting
  19. آشنایی با با مفاهیم Reference Type و Value Types
  20. مقدمه ای بر Delegate ها، Event ها و متدهای بدون نام (Anonymous Methods)
  21. آشنایی با Lambda Expressions
  22. کار با رشته ها در زبان C#
  23. آشنایی با مجموعه ها (Collections) و مبحث Generics
  24. Exception ها و مدیریت خطاها در برنامه های سی شارپ

در این بخش با اتمام بخش مقدماتی دوره آموزش سی شارپ، مباحث پیشرفته زبان برنامه نویسی سی شارپ خدمت دوستان ارائه خواهد شد که سرفصل ها به شرح زیر هستند:

  1. آشنایی با Attribute ها و مبحث Reflection و مقدمه ای بر مبحث Aspect Oriented Programming
  2. آشنایی با LINQ و کوئری گرفتن از شئ ها
  3. قابلیت های داینامیک زبان سی شارپ و DLR
  4. برنامه نویسی Asynchronous که شامل بخش های 1: آشنایی با Thread ها، 2: Task ها و 3: قابلیت async و await می باشد
  5. آشنایی با Process ها و AppDomain ها در برنامه های سی شارپ
  6. مدیریت حافظه و اشاره گر ها (Pointers)
  7. مبحث امنیت در .NET Framework که دوستان با مباحث Authentication، Authorization و Encryption و Hashing نیز در این بخش آشنا خواهند شد.
  8. کار با فایل ها و Registery
  9. نحوه استفاده از فایل های COM در سی شارپ (Interop)
  10.  

بهترین دوره آموزش علم داده ( دیتا ساینس ) صفر تا صد + گواهینامه

 کاملترین دوره آموزش علم داده ( Data Science ) مقدماتی تا پیشرفته + پشتیبانی استاد تقندیکی در قالب 50 ساعت فیلم آموزش داده کاوی ، از شما یک متخصص علم داده حرفه ای می سازد. دوره علم داده ( دیتا ساینس ) مهندس تقندیکی یک آموزش علم داده یا آموزش داده کاوی بسیار جامع و پیشرفته است که شما را از صفر ، تبدیل به یک کارشناس داده کاوی ( دانشمند داده ) می کند.

با رشد روز افزون داده ها، باید بپذیریم که حکومت آن ها بر جهان شروع شده است و جهان به دنبال شکار متخصصین این حوزه به منظور مقابله با داده ها می باشد، دانشمندان علم داده | Data Scientist با توانایی های آماری، مصورسازی، دسته بندی، خوشه بندی، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق و ... می توانند به عناصر جهان مانند شرکت ها، دولت ها در تحلیل و کسب سوددهی بیشتر از داده ها کمک کنند.

لذا در کاملترین دوره آموزش علم داده | Data Science | مقدماتی تا پیشرفته | سناریو محور و گام به گام در خدمت شما بوده و قصد داریم در پایان این دوره از شما دانشجوی عزیز یک متخصص علم داده یا دانشمند علم داده | Data Scientist بسازیم. متخصص علم داده | Data Scientist یکی از پردرآمدترین شغل های حال حاضر دنیا در قرن جاری می باشد.

آموزش علم داده | آموزش داده کاوی | آموزش دیتاساینس

آموزش دیتاساینس در کاملترین دوره آموزش علم داده | Data Science مدرس کاظم تقندیکی تمام تلاش خود را بکارگرفته تا با پشتیبانی مادام العمر و تجربه چندین ساله در قالب 50 ساعت تدریس مفید معادل 200 ساعت تدریس حضوری (در صورت نیاز بیشتر هم خواهد شد)، به شکل ساده، قابل فهم ، کاربردی و عملیاتی تمام مبانی ، اصول ، فنون ، ابزارها، صفر تا صد الگوریتم های مختلف یادگیری ماشین (15 ساعت)، صفر تا صد پردازش زبان طبیعی NLP | text processing (10 ساعت) صفر تا صد پردازش تصویر | Image Processing (5 ساعت) را به شما دانشجویان عزیز آموزش می دهد.

آموزش علم داده با پایتون در دوره آموزش علم داده یا داده کاوی، مهندس تقندیکی صفر تا صد پردازش ویدیو | Video Processing (3 ساعت)، صفر تا صد مصورسازی داده ها  | visualization (2 ساعت) ، صفر تا صد پیش پردازش داده ها |  (3 ساعت) Preprocessing، دستورات SQL (3 ساعت) و مبانی آماری ، کتابخانه های یادگیری ماشین ، بینایی ماشین ، بهبود تصویر ، رسم انواع نمودار، الگوریتم های یادگیری با نظارت، یادگیری بدون نظارت، تحلیل های آماری دیتاست ها ، تبدیل متن (pdf) به گفتار | Text to Speech ، ساخت موتور جست و جو، زبان برنامه نویسی آر | R (زبانی برای تحلیل آماری، مصور سازی و رگرسیون) ... را تحت عنوان فیلد علم داده | Data Science به شما عزیزان آموزش می دهد.  فراموش نکنید که دوره علم داده | Data Science تنها در برخی از دانشگاه های ایران برگزار شده که هزینه آن بین 10 تا 20 میلیون می باشد که با بررسی ها انجام شده از لحاظ کیفیت و کمیت در سطوح بسیار پایین تری از این دوره قرار دارند.

 

اهمیت اسکین کر

 جزوه پاکسازی پوستیکی از عناصر زیبایی چهره، پوست سالم و با طراوته. طبیعتا هر فردی دوست داره از سلامت پوست خود محافظت کنه. اما آیا همه با راه‌های درست و مناسب برای محافظت از پوست آشنایی دارن؟ پوست از حساسیت بالایی برخوردار هست و برای نگهداری اصولی از اون باید با تکنیک‌های مربوطه آشنایی داشت. مجموعه‌ای از این تکنیک‌ها در دوره‌هایی به نام آموزش اسکین کر گنجانده شده‌.

آکادمی مانیا در زمینه ارائه آموزش‌های مربوط به پوست و زیبایی فعالیت می‌کنه و بخشی از دوره‌های اون مربوط به اسکین کر هست. آموزش جامع و کامل تمام مراحل مراقبت و درمان امراض پوستی از مزیت‌های این دوره‌ها به شمار میاد. همچنین در کنار آموزش‌ها، فایل‌های نوشتاری مثل جزوه پاکسازی پوست در اختیار شما قرار می‌گیره تا در خارج از کلاس هم بتونید موضوعات آموزش داده شده در آن را دوره کنید.

اهمیت اسکین کر

پوست به عنوان اولین و مهم‌ترین پوششش بدن انسان از اهمیت بالایی برخورداره. این عضو با بیشتر از 2 متر مربع مساحت،  بدن رو پوشانده و محافظ اعضای درونی اون در برابر ویروس‌ها، باکتری‌ها، گرد و غبار، اشعه خورشید و... است. همچنین وظیفه تعریق برای تنظیم دمای بدن و استفاده از نور خورشید برای تولید ویتامین D مورد نیاز استخوان‌ها هم بر عهده پوسته. تاثیر این عضو بر زیبایی بدن هم غیرقابل چشم پوشی هست. 

تمام این موارد نشون میده چرا آموزش اسکین کر و استفاده از تکنیک‌های اون برای مراقبت از این عضو مهم هست. اسکین کر تونسته با تضمین سلامت پوست افراد، به صنعتی پرطرفدار در جهان تبدیل بشه. به طوری که اون رو از صنایع رو به رشد می‌دونن که کسب و کارهای مرتبط با اسکین کر در درآمدزایی پیشرو هستند. به مرور که متخصصان این رشته بیشتر شدند، اهمیت و دلیل نیاز به اسکین کر برای مردم روشن‌تر شد و این موضوع تا همین لحظه ادامه داره.

آموزش اسکین کر؛ مجموعه‌ای از تکنیک‌های کاربردی

اگر دوست دارید از پیری پوست صورت خودتون جلوگیری و طراوت اون رو حفظ کنید، ثبت نام در دوره‌های آموزش اسکین کر به شما پیشنهاد می‌شه. آموزش‌هایی که این دوره‌ها به شما ارائه میده، هم برای افرادی که علاقه‌مند به کار اسکین کر هستند مفید هست و هم برای کسایی که اون رو تنها برای مراقبت‌های خانگی نیاز دارند.

از تکنیک‌های مراقبت خانگی که در این دوره‌ها آموزش داده میشن می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • پاکسازی

  • اسید میوه

  • جوانسازی

  • هیدرولیفت

  • هیدرودرمی

  • میکرو درم 

این روش‌ها معمولا با استفاده از حفظ رطوبت پوست به زیبایی و جوانسازی چهره کمک می‌کنن. دوره‌های زیر هم برای افرادی کاربرد داره که قصد دارن در آینده وارد بازار کار اسکین کر بشن. 

  • مطالعه ساختار و انواع پوست

  • مطالعه انواع پوست‌های آسیب دیده

  • روش‌های درمانی آسیب‌های پوست

  • مطالعه روش پاکسازی پوست با جزوه پاکسازی پوست

  • آشنایی با نور درمانی 

  • آموزش درمااف تراپی و...

البته مراقبت از پوست تنها شامل پوست صورت نمی‌شه و از راه کارهایی که آموخته شده می‌تونیم برای حفظ سلامتی پوست در همه نقاط بدن استفاده کنیم. 

دوره پاکسازی پوست رو در چه آموزشگاهی بگذرونیم؟

بهتره همه دوره‌های آموزش اسکین کر از جمله پاکسازی پوست، در آموزشگاه‌هایی گذرونده بشن که تکنیک‌های اون رو به صورت تخصصی و کاملا آزموده شده ارائه بدن. ارائه جزواتی همچون جزوه پاکسازی پوست به یادگیری کمک بسیار خیلی زیادی می‌کنه که باید زمان انتخاب آموزشگاه، این موضوع رو مد نظر قرار داد. 

حضور کارشناسان کارآزموده و حرفه‌ای که تجربه به کار گیری و آموزش تکنیک‌های مراقبت از پوست رو  باشند، از مهم‌ترین عوامل اثر گذار در فرایند یادگیری به حساب میاد. آکادمی مانیا دارای این قابلیت‌ها هست و همیشه در تلاش برای حفظ کیفیت آموزش‌های خود بوده.

دوره آنلاین پاک سازی پوست، خوب یا بد؟

پیشنهاد ما به کسانی که قصد دارن شغل اسکین کر رو بری درآمد زایی انتخاب کنن اینه که حتما در کلاس‌های حضوری شرکت داشته باشن. چون یادگیری دقیق و کامل این حرفه به صورت تجربی امکان پذیره و کیفیت یادگیری در کلاس‌های آنلاین قابل مقایسه با کلاس‌های حضوری نیست. مشاهده جزئیات فرایند کار، فرصت آزمون و خطا و اصلاح مشکلات از قابلیت‌های کلاس‌های حضوری به شمار میان.

جزوه‌ پاک سازی پوست که در دوره‌های آنلاین به هنرجو‌ها داده می‌شه هم نمی‌تونه عدم شرکت در کلاس‌های حضوری رو جبران کنن. بنابراین اگر در کلاس‌های آموزش اسکین کر شرکت کنید و هم زمان از جزوه‌ها بهره ببرید، مهارت خیلی بیشتری در این رشته به دست خواهید آورد. نتیجه تخصص در هر شغلی از جمله اسکین کر، درآمد بیشتر هست.

دوره‌های مقدماتی و دوره‌‌های پیشرفته

به طور کلی آکادمی مانیا دوره‌های آموزش اسکین کر رو به دو صورت برگزار می‌کنه. نوع اول، دوره‌های مقدماتی یا مبتدی هستند که برای شروع یادگیری از پایه، باید در اون ثبت نام کرد. این دوره‌ها اصول مقدماتی رو به شما آموزش میدن که بعد از یادگیری، بتونید وارد دوره‌های پیشرفته یا تخصصی بشید. 

در دوره‌های پیشرفته، هدف، یادگیری جزئیات، کامل کردن تجربیات و افزایش مهارت‌ها هست. اگر در دوره پاک سازی پوست شرکت کردید، بعد از ورود به سطح پیشرفته به شما جزوه پاکسازی پوست داده می‌شه. این جزوه ارزش خیلی زیادی داره و خیلی از هنرجوها به دنبال دسترسی به اون هستن.

دوره مقدماتی پاکسازی پوست

دوره مقدماتی پاکسازی پوست، مقدمه و شرط ورود به دوره‌های پیشرفته‌تر هست. آموزش‌های مقدماتی در چند جلسه اول به صورت تئوری و در جلسات بعدی به شکل عملی ارائه میشن تا ورود به بازار کار برای هنرجوها راحت‌تر بشه. 

دوره پیشرفته پاکسازی پوست

ارائه مباحث تکمیلی و آموزش روش کار با دستگاه‌های پاکسازی پوست در دوره پیشرفته قرار دارن. البته تعدادی از دستگاه‌ها در دوره مقدماتی معرفی میشن اما دستگاه‌های این دوره، پیشرفته‌تر هستن. همونطور که بیان شد ارائه جزوه پاکسازی پوست هم از ویژگی‌های دوره تخصصی به حساب میاد.

جمع بندی

آموزش اسکین کر به خاطر استقبال بالای مردم از اون، بسیار رایج شده و آموزشگاه‌های مختلفی دوره‌های اون رو برگزار می‌کنن. انتخاب آموزشگاه مناسب که علاوه بر کیفیت آموزشی بالا، مدرک معتبری هم به هنرجوها اعطا ممکنه چندان راحت نباشه. بنابراین بهتره زمانی کافی برای جست و جو و تحقیق برای پیدا کردن دوره‌های خوب و مناسب اخصاص بدین. 

 

آکادمی مانیا از مراکز به روز در زمینه ارائه آموزش‌های پوست و زیبایی به شمار میاد. هنرجوها به راحتی می‌تونن دوره مورد نظر خودشون رو بین دوره‌های موجود در این آکادمی پیدا و در اون ثبت نام کنن. 

 

تلویزیون چگونه کار می کند؟

 این راهنمای تعمیر تلویزیون به نحوه عملکرد یک تلویزیون صفحه تخت یا لوله ای، آنچه اغلب اشتباه می کند، چگونه می توان یک مشکل تلویزیون را شناسایی کرد، و به چه قطعات و ابزارهایی برای رفع آن نیاز دارید، می گوید. سپس دستورالعمل های گام به گام ساده ای را برای نحوه سرویس دهی یک تیونر مکانیکی ارائه می دهد و شما را به دستورالعمل هایی برای آزمایش و تعویض قطعات الکترونیکی ارجاع می دهد. قبل از تماس با خدمات تعمیر تلویزیون، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید خودتان برای حذف یا کاهش هزینه تعمیر فنی انجام دهید. نکات موجود در این راهنمای Fix-It هم برای تعمیر تلویزیون صفحه تخت و هم برای تعمیر تلویزیون تیوب اعمال می شود. این راهنما همچنین به سایر راهنماهای Fix-It برای مقابله با مشکلات رایج مانند تعمیر سیم برق، تعمیر پریز برق، تعمیر کنترل از راه دور و موارد دیگر اشاره می کند.

 

تلویزیون چگونه کار می کند؟

گیرنده تلویزیون یک دستگاه الکترونیکی است که سیگنال های صوتی و تصویری را از یک آنتن، کابل/ماهواره یا یک پخش کننده ویدیو دریافت می کند و آن سیگنال ها را به پرتوهای نور مرئی و صدای قابل شنیدن تبدیل می کند. گیرنده تلویزیون تصویری را به صورت خطوط افقی روی صفحه نمایش می دهد. هر خط شامل یک سری نوار قرمز، سبز و آبی است. در فاصله مشاهده، خطوط و راه راه ها با هم ادغام می شوند و ما یک تصویر واضح را به صورت تمام رنگی می بینیم. تلویزیون های مدرن به قطعات الکترونیکی حالت جامد متکی هستند که نیاز به سرویس توسط یک تکنسین آموزش دیده دارند.

 

چه چیزی ممکن است با تلویزیون اشتباه کند؟

تعمیر تلویزیون

اجزای یک گیرنده تلویزیونی تیوبی. تلویزیون های صفحه تخت دارای مدارهای مینیاتوری هستند که فقط باید توسط یک تکنسین الکترونیکی تعمیر شوند.

 

بیشتر مشکلاتی که می توانید برطرف کنید به دلیل اتصالات شل یا تنظیم نادرست کنترل ها ایجاد می شود. تلویزیون های ساخته شده از حدود سال 1990 اغلب با کنترل از راه دور دستی و دستورات روی صفحه تنظیم می شوند. تنظیمات دقیق تر را می توان توسط تکنسین سرویس تلویزیون انجام داد. مشکلاتی که به‌طور ناگهانی ظاهر می‌شوند نشان‌دهنده خرابی قطعه است، به‌خصوص اگر مجموعه اخیراً در معرض شوک، لرزش یا گرمای بیش از حد قرار گرفته باشد. کیفیت تصویر و صدا به تدریج به دلیل افزایش سن بدتر می شود.

 

چگونه می توانم مشکل تلویزیون را شناسایی کنم؟

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید قبل از تماس برای خدمات انجام دهید. ابتدا، به کانال دیگری بروید یا چند ساعت صبر کنید تا ببینید آیا ممکن است مشکل از سرویس کابلی/ماهواره ای یا پخش کننده باشد. دفترچه راهنمای مالک خود را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که کنترل ها به درستی تنظیم شده اند. مطمئن شوید که برق به پریز برق وصل است و سیم برق را تست کنید. علاوه بر این، کنترل از راه دور را بررسی کنید.

 

اکثر تلویزیون ها دارای تنظیماتی برای روشنایی، رنگ و صدا هستند. برای دستورالعمل های تنظیم به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید.

 

اگر لکه های رنگی در تصویر وجود داشته باشد، معمولاً ناشی از مغناطیس شدن قطعات فلزی تلویزیون یا لوله تصویر است. اکثر مجموعه ها دارای یک دستگاه داخلی برای مغناطیس زدایی هستند. دستگاه را برای یک تا دو دقیقه روشن کنید، سپس آن را خاموش کنید. چندین بار در فواصل نیم ساعته تکرار کنید. اگر این کار انجام نشد، لوله تصویر را با اجرای یک سیم پیچ ضد گاز (که با دستورالعمل در فروشگاه های قطعات الکترونیکی موجود است) در سراسر لوله در حالی که دستگاه خاموش است، از بین ببرید.

اگر نواحی روشن تصویر نقره‌ای به نظر می‌رسند و جزئیات نامشخص هستند، لوله تصویر معیوب است. وقتی روشنایی به سطح پایین تبدیل شود، تصویر عادی اما کسل کننده به نظر می رسد. با افزایش روشنایی، جزئیات در مناطق سفید از بین می رود. ممکن است تصویر پس از یک ساعت یا بیشتر روشن شدن دستگاه بهبود یابد، اما در نهایت باید لوله را تعویض کنید.

Fix-It نکته

 

تلویزیون شما چقدر باید دوام بیاورد؟ عمر متوسط ??تلویزیون‌ها از سه تا هشت سال استفاده متوسط ??تا سنگین (هشت ساعت یا بیشتر در روز) است. اکثر تلویزیون ها معمولاً حدود پنج سال عمر می کنند. اما بسیاری از مجموعه‌ها هنوز در بالای 15 سال کار می‌کنند. قبل از سرمایه گذاری در تعمیرات پرهزینه، قیمت یک مجموعه جایگزین را بررسی کنید. صدا و تصویر تلویزیون تا حد زیادی بهبود یافته است و معاملات خوبی در دسترس است.

 

برای تعمیر تلویزیون به چه چیزی نیاز دارم؟

قطعات جایگزین از سازنده، تامین کنندگان پس از فروش و فروشگاه های الکترونیکی محلی در دسترس هستند. ابزارهایی که برای تعمیر تلویزیون نیاز دارید عبارتند از:

 

پیچ گوشتی

آچار

تیونر یا پاک کننده الکترونیکی

مراحل تعمیر تلویزیون چیست؟

برای اطلاعات در مورد تست و تعویض قطعات الکترونیکی به راهنمای Fix Fix-It و Appliance Controls Fix-It Guide مراجعه کنید.

 

سرویس تیونر مکانیکی تلویزیون (تیونرهای حالت جامد باید به صورت حرفه ای سرویس شوند):

صفحه فلزی محافظ تیونر را که معمولاً به جلوی کابینت متصل است، بردارید.

برای تمیز کردن کنتاکت ها، آنها را با دقت با تیونر یا پاک کننده الکترونیکی اسپری کنید و انتخابگر کانال را بچرخانید تا پاک کننده روی کنتاکت ها توزیع شود.

در صورت نیاز به تعویض، ممکن است لازم باشد دستگاه را جدا کنید تا آن را جدا کنید (راهنمای تعمیر هر چیزی را ببینید).

Fix-It نکته

 

تلویزیون های قدیمی به جای اجزای حالت جامد دارای لوله های خلاء هستند. می توانید آنها را از طریق تامین کنندگان قطعات تخصصی و فروشگاه های الکترونیکی بزرگتر خریداری کنید.


میز کارشناسی

 

میز کارشناسی



روانشناسی شخصیت چیست و شخصیت چگونه مورد برسی قرار میگیرد

 روانشناسی از رشته های محبوب و پر طرفدار علوم انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی به شمار می رود. در واقع روان شناسی، برسی رفتار انسان ها و افراد و چگونگی ایجاد رفتار های مختلف در هر فرد است که هر بخش از آن یک علم به خصوص و متنوع است. روان شناسی از گرایش های متنوع و بسیار گسترده ای تشکیل شده و هر کدام از این گرایش ها کتاب ها حرف برای گفتن در خود دارند.

امروز با هم در این مطلب می خواهیم یکی از این گرایش ها را به اختصار برسی کنیم و با شناخت این گرایش بتوانیم بهتر علم روان شناسی را درک کنیم و آن بشناسیم.


روان شناسی گرایش های زیادی را در بر می گیرد برای مثال روان شناسی بالینی، روان شناسی عمومی، روان سنجی از سه گرایش اصلی این علم می باشد اما امروز با هم می خواهیم به روان شناسی شخصیت بپردازیم.
درک شخصیت شما در واقع به شما کمک می کند تا شما هر چه بیشتر و بهتر راجع به سلامت عاطفی خود شناخت داشته باشید و بینش شما را نسبت به خودتان تغییر خواهد داد. همه ما با عبارت شخصیت آشنایی داریم اما نمی دانیم که در واقع معنای علمی و اصلی این کلمه چگونه تعریف شده و چه معنایی دارد. شخصیت چیست و روان شناسی شخصیت یعنی چه و چرا صورت می پذیرد.
شخصیت هر فرد منحصر به همان فرد است و ایت شخصیت شماست که شما را همان گونه که همین حالا هستید جلوه می دهد و شخصیت شما به طور کلی بر شما تأثیر خواهد گزاشت، از روابط روز مره تان تا سبک زندگی شما موثر است!
همان طور که در بالا به این موضوع اشاره شد، روان شناسی دارای زیر شاخه ها و گرایش های بسیار زیاد و متنوع و گسترده ایست که روان شناسی شخصیت یکی از گرایش ها از 53 گرایش روان شناسی و از مجبوب ترین گرایش ها است.
روان شناسان شخصیت در تلاشند که درک کنند هر فرد چگونه به رشد شخصیتی خواهد رسید و شخصیت آن ها چگونه بر نحوه رفتار افراد تأثیر می گذارد. این گرایش و علم در روان شناسی همواره با شناخت بیشتر از شخصیت انسان و چگونگی متفاوت بودن شخصیت های متنوع در هر فرد روان شناسی شخصیت را کامل و کامل تر می کند!
روانشناسان همچنین اختلالات شخصیتی را که می توانند در زندگی روزمره فرد تداخل ایجاد کنند، ارزیابی، تشخیص و درمان می کنند.
برای مشاوره و روانشناسی حضوری و بهره مندی از مشاوره ی تخصصی دکتر شیرین ولی زاده به وبسایت ایشان مراجعه کنید.

شخصیت چیست

چیزی که باعث می شود شما به کسی که اکنون هستید تبدیل شوید در واقع شخصیت شماست مطمئنا عوامل بسیاری با کسی که الان هستید ارتباط دارند از جمله ژنتیک، تربیت و تجربیات زندگی شما همه و همه این ها در واقع شخصیت شما هستند.
افراد زیادی معتقد هستنند که هر آنچه واقعاً شما را منحصر به فرد می کند الگو های مشخص افکار، احساسات و رفتار هایی است که شخصیت منحصر به فرد شما را تشکیل می دهند.
در حال این که هیچ تعریف توافق شده ای از شخصیت هر فرد وجود ندارد، عموما به عنوان چیزی تصور می شود که از درون فرد ناشی می شود و در طول زندگی نسبتاً ثابت می ماند. این شامل تمام افکار، الگو های رفتاری و نگرش های اجتماعی است که بر نحوه مشاهده ما و آنچه در مورد دیگران و دنیای اطرافمان باور داریم تأثیر دارد.
روان شناس ها با درک هر چه بهتر شخصیت ما افراد می توانند پیش بینی کنند که افراد در هر موقعیتی چه رفتاری از خود نشان خواهند داد و انواع چیز هایی که برای افراد اجح است و ارزش بیشتری دارد پاسخ می دهند.

امروزه برای مطالعه و سنجش شخصیت، روانشناسان تعدادی تست شخصیت، ارزیابی و پرسشنامه مختلف را تهیه کرده اند. بسیاری از این تست ها به طور گسترده در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، شاخص مشهور (Myers-Briggs Type Indicator (MBTI اغلب به عنوان یک ارزیابی غربالگری قبل از استخدام مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دستیابی به بهترین روانشناس و تخصصی ترین مشاوره ها در ایران دکتر روانشناس شیرین ولی زاده با بهترین تخصص به شما کمک می کند شما می توانید از مشاوره روانشناس گیشا بهره مند شوید و مشکلاتتان را با ایشان در میان بگزارید.

سخن آخر

اگر که بخواهید اطلاعات دقیق تر و راهنمایی های بیشتری در مورد گرایش روانشناسی شخصیتی کسب کنید یا نیاز به دریافت مشاوره دارید، می توانید با بهترین روانشناس گیشا در ارتباط باشید!

 

لوله برق چیست؟

 



لوله برق یکی از تجهیزات پرکاربرد در تجهیزات برقی و ساختمانی است. لوله های برق پوششی برای محافظت از جان مردم و هدایت برق هستند. لوله های برق انواع مختلفی دارند.

لوله برق چیست؟

لوله برق ، وسیله ای است که برای محافظت از جان افراد از خطر برق گرفتگی و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن سیم های جریان برق استفاده می شود. لوله های برق در مکان های مختلفی مانند ساختمان های تجاری و صنعتی، هتل ها، بیمارستان ها، مغازه ها و ... استفاده می شود. استفاده از لوله های برق میزان خطرات احتمالی مانند آتش سوزی و اتصال جریان برق را کاهش داده و ایمنی ساختمان را تضمین می کند. لوله های برق باعث افزایش انعطاف پذیری و دوام سیم کشی ساختمان می شوند و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل تعویض هستند.

انواع لوله برق

برای اینکه به سیم ها و کابل های برق آسیبی وارد نشود در سیم کشی ساختمان از لوله های برق استفاده می شود. لوله های برق در انواع و متریال های مختلف در بازار تولید و به فروش می رسند که در متن زیر به توضیح انواع لوله های برق می پردازیم.

• لوله برق pvc: لوله برق pvc از پلاستیک سخت ساخته شده است. از این لوله ها در زیر سقف بتنی ساختمان استفاده می شود. لوله برق PVC دارای مزایای بسیاری از جمله: عایق بودن، مقاومت شیمیایی، ضد زنگ و اکسیداسیون، سبک و ارزان است. مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر حرارت از جمله معایب این لوله ها می باشد.

• لوله برق پلی آمید: لوله برق پلی آمید از پلاستیک نرم ساخته شده است. لوله برق پلی آمیدی به دلیل سبکی کاربرد فراوانی در ساختمان ها دارد. انعطاف پذیری، هزینه کمتر نسبت به لوله های موجود در بازار و مقاومت در برابر ضربه از جمله مزایای این لوله ها می باشد. اشتعال پذیری این لوله ها یکی از معایب آنهاست.

• لوله برق پلی آتیلن: لوله پلی اتیلن برای برق از پلاستیک نرم ساخته شده است. این لوله ها از لوله های pvc قوی تر هستند. لوله های برق پلی اتیلن برای جلوگیری از آسیب دیدن سقف ها در هنگام بتن ریزی استفاده می شود. قیمت لوله پلی اتیلن برق از لوله HiPVC بالاتر است.

• لوله برق خرطومی پی وی سی: لوله های برق از PVC ساخته شده اند. از مزایای این لوله ها می توان به انعطاف پذیری بالا و خمش در جهات مختلف، غیر قابل اشتعال بودن اشاره کرد. این لوله ها در بسته بندی های 15 متری و 25 متری در قطرهای مختلف به فروش می رسد. این لوله ها در اتاق های خشک استفاده می شوند. عدم مقاومت این لوله ها یکی از معایب آنهاست.

• لوله برق خرطومی پلی آمید: جنس لوله برقی از پلی آمید است و مانند لوله برقی پی وی سی عمل می کند و کاربرد مشابهی دارد. لوله برق پلی آمید گرانتر از لوله برق PVC است.

مزایای لوله برق های پی وی سی

لوله های برق پی وی سی مزایای زیادی دارند و در ساخت و سازهای سبک کاربرد فراوانی دارند که در متن زیر به مزایای این لوله ها اشاره می کنیم.

•  در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم بوده و رطوبت را جذب نمی کنند، بنابراین می توان از آنها در فضای باز استفاده کرد.

 • سبکی و حمل و نقل آسان جهت جابجایی به نقاط مختلف ساختمان

•  مقاومت بالا در برابر جریان الکتریکی و عایق

•  لوله های برق PVC در برابر سایش و خوردگی و همچنین تماس با مواد شیمیایی مانند روغن، الکل، اسیدها، باکتری ها و ... بسیار مقاوم هستند.

•  کاهش هزینه های نصب و سیم کشی ساختمان

  • لوله های پی وی سی در اندازه ها و ابعاد مختلف و همچنین قطر مناسب به راحتی در کانال ها، سقف و کف ساختمان قرار می گیرند.

 • یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لوله ها قیمت مناسب آنهاست که باعث کاهش هزینه های جاری می شود.

اتصالات مورد استفاده در لوله برق

  • بوش: برای گسترش مسیر مجرای برق یا پانل فیوز و غیره استفاده می شود.

  • تبدیل: اگر بخواهیم از جعبه اتصال این انشعاب را با خروجی با لوله کوچک بگیریم، از تبدیل استفاده می کنیم.

  • زانو: برای خم کردن مجرای الکتریکی

  • جعبه توزیع گرد: برای اتصال چندین لوله برق

  • گیره: از این تجهیزات برای اتصال لوله های الکتریکی در معرض دید استفاده می شود.

موارد مهم در لوله کشی ساختمان

  • تعداد دورهای استفاده شده در مسیر لوله برق محدود بوده و نباید از 4 عدد بیشتر باشد.

  • استفاده از لوله های برق فقط برای کابل های متصل به یک مدار مجاز است.

  • اگر از مجرای برق در محیط مرطوبی مانند کشور خود استفاده می کنید، باید به فاصله لوله تا سطح مجاور و فواصل نصب بست ها توجه کنید.

  • مجرای برق از تابلوی برق شروع می شود و باید در انتهای مسیر به پریز یا جعبه توزیع ختم شود.

  • هرگز از لوله برق به صورت مورب استفاده نکنید.

  • حداقل عمق مجرای برق باید 15 میلی متر در دیوار و 3 سانتی متر در کف باشد.

قیمت لوله برق

موارد زیر در قیمت لوله برق موثر می باشد که باید در هنگام خرید لوله برق به آن توجه نمایید.

  • در هنگام خرید به ابعاد لوله برق توجه کنید تا متناسب با فضای مورد نظر باشد.

  • با توجه به نوع کابل هاب عبوری از لوله برق، قبل از خرید باید نوع لوله برق را تعیین کنید.

  • با کمک کارشناسان این حوزه با توجه به نوع نقشه ساخت تعداد اتصالات برای اتصال قطعات لوله برق و ایجاد لوله بلندتر را مشخص کنید.

  • قبل از خرید لوله برق به وزن این محصول توجه کنید که باید متناسب با مصالح به کار رفته در ساختمان باشد.

  • قبل از خرید لوله برق، نوع آب و هوای منطقه مورد نظر را به کارشناس مربوطه اطلاع دهید تا در صورت مرطوب بودن محیط، متریال لوله برق انتخاب شود تا دچار خوردگی و آسیب نگردد.

 

منبع آسمان سمنان | https://aseman-semnan.com/

آموزش رزرو بلیط هواپیما و چارتر

 چارتر ترکیه دیجیتال  برای خرید بلیط هواپیما، پس از وارد شدن به سایت ، مسیر پرواز خود را از بین مسیرهای پیشنهادی انتخاب و یا در کادر سمت راست “به کجا پرواز می کنید” مبدا و مقصد پرواز را وارد نمایید.

 شهر مبدا و مقصد را وارد نمایید. سامانه به صورت هوشمند پس از وارد کردن دومین حرف از شهر، لیست شهرهای مشابه را برای شما باز می کند که باید از بین آن ها شهر مورد نظر را انتخاب نمایید.
پس از وارد کردن مبدا و مقصد، روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

تصویر راهنما
 
سامانه بهترین نرخ مسیر انتخابی را تا 15 روز آینده برای شما نمایش میدهد. برای مشاهده تمامی پرواز ها بر روی تاریخ مورد نظر کلیک کنید.

نمایش لیست پروازها

  با کلیک بر روی تاریخ مورد نظر، لیست کلیه پروازهای آن روز به ترتیب کمترین قیمت برای شما نمایش داده خواهد شد.

با توجه به زمان پرواز ، ظرفیت ، نوع بلیط (چارتری یا سیستمی) و شرکت هواپیمایی هر پرواز، بر روی دکمه “انتخاب” پرواز مورد نظر کلیک نمایید.

تصویر راهنما

 

 پس از انتخاب پرواز، صفحه مشخصات مسافر برای شما باز خواهد شد که باید اطلاعات خواسته شده را با نهایت دقت تکمیل نمایید.

  • در کادر (1) نام خود را به زبان لاتین وارد نمایید.
  • در کادر (2) نام خانوادگی خود را به زبان لاتین وارد نمایید.
  • در کادر (3) برای پروازهای داخلی کد ملی و برای پروازهای خارجی شماره پاسپورت خود را بنویسید.
  • در کادر 4 شماره موبایل خود را بنویسید.
  • در کادر 5 عبارت امنیتی که در تصویر بالای کادر نمایان شده است را وارد نمایید، پس از اطمینان از صحیح وارد شدن اطلاعات بر روی دکمه رزرو کلیک نمایید.

تصویر راهنما

  در مرحله بعد مشخصات شما نمایش داده خواهد شد:

  • در کادر (1) آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. (بلیط به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد)
  • پس از آن بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب نمایید و روی دکمه کلیک کنید.“پرداخت”
  • بعد از کلیک روی “پرداخت” سیستم به شما پیامی مبنی بر اطمینان از مشخصات وارد شده، زمان پرواز، مبدا و مقصد پرواز نمایش خواهد داد، پس از چک مجدد و اطمینان از صحت اطلاعات ،گزینه “از اطلاعات پرواز خود اطمینان دارم” را تیک نمایید و مجددا روی دکمه “پرداخت” کلیک نمایید.

تصویر راهنما

  بعد از آن شما به درگاه اینترنتی بانک وصل خواهید شد که باید شماره کارت بانکی، رمز دوم، کد CVV2 ، تاریخ انقضا را وارد نمایید و روی دکمه پرداخت کلیک نمایید.

پس از پرداخت حتما روی دکمه “تکمیل فرآیند خرید” کلیک کنید، در غیر این صورت وجه به حسابتان برگشت خواهد گشت و بلیط برای شما صادر نخواهد شد.

تصویر راهنما

پس از پرداخت موفق بلیط برای شما به صورت آنی صادر شده و قابل رویت و چاپ می شود.

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد