x تبلیغات
امید

همه چیز درباره شرکت کمک رسان بیمه سافرتی سوئیس اسیست swiss assis

 C:UsersibmDesktopتبلیغات اینستاگرامسوئیس اسیست 1.png

 

Swiss Assist بخشی از Swiss Assist International است که ارائه دهنده پیشرو خدمات بین المللی پزشکی، امنیتی و کمک های مسافرتی است. ما متکی هستیم که در 24 ساعت شبانه روز از رفاه میلیون ها مهاجر، مسافر و اتباع محلی در هر کشور جهان مراقبت کنیم. مشتریان ما شامل برخی از معتبرترین شرکت های چند ملیتی جهان، دولت ها، سازمان های غیردولتی و بیمه گذاران هستند.

ما شرکتی هستیم که دولت سوئیس به آن اعتماد می کند تا از رفاه نیروی کار مسافر و مهاجر خود مراقبت کند. ما به نمایندگی از وزارت امور خارجه، کمک های پزشکی، مراقبت های پزشکی اولیه و ثانویه، خدمات تخلیه و مراقبت های بهداشتی شغلی را به بیش از 28000 کارمند دولت سوئیس و خانواده های آنها در بیش از 190 کشور مختلف ارائه می دهیم.

 

ما توسط دو متخصص برجسته در ارائه مراقبت های بهداشتی بین المللی، با منشور خاص برای ارائه مراقبت با کیفیت استثنایی به افرادی که تحت مسئولیت آن هستند، تاسیس شدیم. از آن زمان، ما شهرت شایسته ای برای ارائه مداوم خدمات عالی به دست آورده ایم. این شهرت بر پایه‌های زیر بنا شده است:

Swiss Assist شرکتی است که دولت سوئیس به آن سپرده است تا از مراقبت های پزشکی نیروهای کار مسافر و مهاجر خود مراقبت کند.

مشتری: دولت سوئیس

جمعیت: 28000 کارمند دولت سوئیس و خانواده های آنها، از جمله مهاجران و مسافران تجاری از وزارت خارجه، وزارت دفاع، وزارت توسعه بین المللی.

مکان: زندگی و کار در بیش از 190 کشور مختلف.

خدمات: بسته جامع مراقبت شامل:

غربالگری پزشکی کلیه مسافران، مهاجران و خانواده های آنها

مراقبت های بهداشتی اولیه و ثانویه انتخابی و غیرانتخابی در سطح جهانی

مشاوره پزشکی و نظر دوم

تخلیه و بازگرداندن فوریت های پزشکی

مدیریت پرونده پزشکی در حال انجام

کادر پزشکی سایت از راه دور

بهداشت حرفه ای

C:UsersibmDesktopتبلیغات اینستاگرامسوئیس اسیست 3.png

مردم بزرگ :

ما به طور موجه به مردم خود افتخار می کنیم و سرمایه گذاری زیادی روی کیفیت کارکنان خود می کنیم تا بالاترین نسبت پرسنل پزشکی آموزش دیده بالینی را در صنعت با مقداری حاشیه حفظ کنیم. مراقبت و سرمایه گذاری قابل توجهی نیز به کیفیت محیط کاری ما اختصاص دارد و ما همواره به عنوان یکی از بهترین شرکت ها برای کار شناخته می شویم. این دو مزیت بسیار مثبت برای مشتریان ما دارد: شهرت ما به ما این امکان را داده است که از بهترین نامزدها در صنعت استخدام کنیم. و هنگامی که به ما ملحق می شوند، درازمدت می مانند و به مشتریان ما اجازه می دهند از بالاترین سطح تجربه و تعهد در تیم های خدمات ما بهره مند شوند.

مدل های خدمات منحصر به فرد، بهترین در کلاس

 

خرید بیمه مسافرتیما یک مدل خدمات منحصربه‌فرد به رهبری پرستار را به کار می‌گیریم که ما را قادر می‌سازد تا سطح استثنایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. هر مورد Swiss Assist توسط یک پرستار مراقبت‌های ویژه مدیریت می‌شود و این پرستار تنها نقطه تماس مشتری می‌شود و با مشتری ارتباط برقرار می‌کند و در سراسر آن مشاوره و اطمینان می‌دهد. این مدل خدمات تضمین می کند که مشتریان ما از همدلی، تجربه عمیق و تخصص پزشکی بهره مند می شوند. مدل پرستاری ما در صنعت منحصربه‌فرد است و تاخیرهای خسته‌کننده، تکرار غیرضروری و خدمات غیرشخصی را که اغلب با مدل‌های خدمات استاندارد تجربه می‌شود، حذف می‌کند. تیم‌های پزشکی ما توسط هیئتی متشکل از 21 مشاور متخصص مشهور بین‌المللی پشتیبانی می‌شوند که تخصص در سطح جهانی را در طیف گسترده‌ای از تخصص‌های پزشکی ارائه می‌کنند، و توسط بهترین زیرساخت فناوری اختصاصی و روش‌های عملیاتی دقیق پشتیبانی می‌شوند.

C:UsersibmDesktopتبلیغات اینستاگرامسوئیس اسیست 5.png

خدمات پزشکی :

غربالگری پزشکی

مشاوره پزشکی سفر

اطلاعات مقصد

مدیریت واکسیناسیون

مشاوره نسخه

برنامه ریزی اضطراری

مشاوره و کمک پزشکی

اپلیکیشن های پزشکی & ارجاعات

نظر دوم پزشکی

ارسال نسخه

بهداشت حرفه ای

حمایت روانی

پشتیبانی از گم شدن پاسپورت/کیف پول

پشتیبانی سفرهای اضطراری

تخلیه پزشکی/بازگشت

مدیریت پرونده پزشکی

مشاوره پس از عمل

مدیریت مطالبات

کنترل هزینه

مشاوره سلامت و سبک زندگی

حمایت روانی

بهداشت حرفه ای

خدمات امنیتی :

مشاوره امنیت سفر

اطلاعات ریسک کشور

برنامه ریزی واکنش به بحران

برنامه ریزی امنیتی

مشاوره سیاست گذاری

ارزیابی ریسک مقصد

ردیابی مسافر / مهاجر

ردیابی دستگاه

ماشین و راننده ایمن

Close Protection

حفاظت اجرایی

پشتیبانی حقوقی

آدم ربایی و باج

تخلیه امنیتی سیاسی

حفاظت اجرایی

آدم ربایی و باج

RMR

 

دسترسی جهانی

ما از رفاه میلیون‌ها مهاجر، مسافر و اتباع محلی در هر کشور جهان، از جمله خصمانه‌ترین و چالش‌برانگیزترین محیط‌ها، مراقبت می‌کنیم.

بررسی اجمالی

کارفرمایان موظفند مراقب باشند که کارکنان و خانواده‌هایشان هنگام زندگی یا کار در خارج از کشور در معرض خطر غیرمنطقی قرار نگیرند. Swiss Assist طیف جامع و یکپارچه ای از راه حل ها را توسعه داده است که از سلامت و امنیت مسافران تجاری، مهاجران و خانواده های آنها محافظت می کند. مشتریان ما از یک نقطه تماس واحد برای دسترسی به تخصص و کمک مورد نیاز خود در هر کجای دنیا که هستند، 24/7 بهره می برند. خرید آنلاین بیمه مسافرتی

ما بسیار مفتخریم که مورد اعتماد برخی از معتبرترین سازمان های جهان برای مراقبت از رفاه مردم خود هستیم. در اینجا چند نمونه از انواع سازمان هایی که به آنها کمک می کنیم و نحوه کمک به آنها آورده شده است.

دولت

خدمات مالی و حرفه ای

انرژی و معدن

NGO ها، IGO ها و خیریه ها

فن آوری

رسانه و سرگرمی

هواپیمایی

مهندسی

ساخت

داروسازی

بیمه مسافرتی بین المللی پزشکی و تجاری

تحصیلات

خرده فروشی و FMCG

مهمان نوازی، گردشگری و ورزش

C:UsersibmDesktopتبلیغات اینستاگرامسوئیس اسیست 4.png

تماس با ما ( واحد مدیریت و فروش ) :

Sales & Administration Enquiries

Americas Head Office: E-Mail: usaenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی آمریکا 

 

Asia Head Office: E-Mail: asiaenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی اسیا 

 

New Zealand Head Office: E-Mail: nzenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی نیوزلند 

 

Africa & Middle East Head Office: E-Mail: menaenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی آفریقا 

 

European Head Office: E-Mail: euenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی اروپا  

 

Tel : +41225017799

Fax : +41225017799

E-Mail: info@swiss-assist.com

 

New Business Enquiries

E-Mail: sales@swiss-assist.com

Operational Enquiries

International Medical Emergency Services

E-Mail: InternationalHealthcare@swiss-assist.com

Customer Services

E-Mail: InternationalHealthcare@swiss-assist.com

 

تالیف و گردآورنده : وبسایت مسافرتی mosaferatii

 

 

 

کانون تبلیغاتی ایده رسانه

 تبلیغات محیطی ما در ایده رسانه به خلق ایده میپردازیم، استراتژی را توسعه میدهیم و اثربخشی رسانه و توسعه کسب و کار را وظیفه خود می‌دانیم.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی  مدیریت تحقیقات بازاریابی، تعیین و تدوین استراتژی ارتباطی، طراحی کمپین های تبلیغاتی، برنامه ریزی رسانه ای و پیاده سازی اثر بخش آن،

همگی ماموریت سازمان ایده رسانه را تشکیل می دهند.

آژانس تبلیغاتی شرق استان تهران

 

راهنمای جامع خرید بهترین آسانسور

 

برای انتخاب یک آسانسور با کیفیت، و متناسب با آپارتمان خود، توجه به نکات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این سیستم بالابر از بخش های مختلف و متعددی تشکیل شده، که راندمان و کیفیت آن ها تاثیر زیادی بر روند کلی کارکرد آسانسور شما دارد. به همین خاطر علاوه بر توجه به زیبایی و ظاهر آن، باید به کیفیت فنی آن نیز توجه نمایید. چرا که هر چقدر کیفیت آسانسور شما بالاتر باشد، علاوه بر افزایش طول عمر آن، موجب کاهش هزینه های سرویس و تعمیر می شود.

مدل آسانسور خود را انتخاب کنید

همیشه در انتخاب انواع بالابر، کابین آسانسور اولین بخش از این سیستم است که به ذهن افراد خطور می کند. که زیبایی، مدل و ابعاد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اما اولین قدم در راه اندازی سیستم آسانسور، انتخاب کاربری و توجه به محل استفاده از آن است. چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مدل های مختلف در بازار، می توان برای هر ساختمان با کاربری های مختلف یک آسانسور انتخاب کرد. به عنوان مثال آسانسور خانگی که از آن می توان برای ساختمان و یا خانه هایی دو تا سه طبقه استفاده کرد، بسیار متفاوت از آسانسورهای تجاری یا فروشگاهی و یا مدل هایی که در برج ها استفاده می کنند، دارد. همچنین مدل آن ها که در انواع کششی، شیشه ای، هیدرولیکی، پنوماتکی، مغناطیسی و... نیز وجود دارند، کاربردهای مختلفی دارند. به همین خاطر ابتدا مشخص نمایید کجا و با چه کاربردی به بالابر احتیاج دارید.

پس از این کار باید بدانید که میزان ظرفیت مورد نظر، سرعت و البته ترافیک ساختمان شما به چه گونه است. چرا که هر یک از این عوامل می تواند به کلی ساختار یک آسانسور را دستخوش تغییر کند. امروزه یکی از مهم ترین کارهایی که مهندسان پیش از راه اندازی آسانسورها انجام می دهند، محاسبه ترافیک ساختمان است. جرا که سرعت و تعداد آسانسورهای کار شده باید جوابگو رفت و آمد افراد باشد. به همین دلیل عمدتا سرعت و تعداد بیشتر در ساختمان های تجاری و یا برج ها، و همچنین ظرفیت بالا در بالابرهای کارگاهی و یا آسانسورهای بیمارستانی در اولویت قرار دارند. 

انتخابی شیرین از بین انواع درب و کابین 

پس از اینکه کاربری و مدل کلی آسانسور خود را انتخب کردید، نوبت به بخش جذاب تر و ظاهر پسند تری می رسد. جایی که باید از بین انواع کابین های مختلف، با ظاهر و ابعاد متنوع، و همچنین انواع درب آسانسور زیباترین و مناسب ترین مدل ها را انتخاب نمایید. امروزه در ساخت کابین ها به نکات مختلفی توجه می شود. که علاوه بر اهمیت ایمنی و استاندارد، زیبایی را نیز با خود به همراه دارند. تا جایی که ده ها مدل از کابین های مختلف را می توانید با درب مورد نظر خود ست کنید. امروزه یکی از نقاط مثبت یک ساختمان شیک و زیبا، مدل و کیفیت آسانسور آن می باشد. به همین خاطر نیز طراحان و مهندسان وسواس زیادی را در انتخاب آسانسور متناسب با ساختمان خود به خرج می دهند.

کابین ها انواع مختلفی دارند، و یکی از مدل های بسیار زیبا و خاص آن، مدل شیشه ای است. که بسیار مناسب برای برج ها و ساختمان های بلند، و یا استفاده در مراکز تجاری و فروشگاهی است. میزان شاسی ها و یا امکانات داخلی آن هم می تواند متغیر باشد. برخی افراد به دلیل افزایش جذابیت های ساختمان و استفاده حداکثری از تمامی بخش ها، علاقه زیادی به استفاده از کابین های لوکس دارند. جایی که امکانات جالبی را در خود جای داده اند. همچنین برای افزایش کارایی و کیفیت این سیستم نیز استفاده از درب هایی با کیفیت، که دارای مکانیزم مناسبی نیز هستند، بسیار حائز اهمیت است. امروزه درب های سانترال و تلسکوپی، جایگزین بسیار مناسبی برای درب های قدیمی و لولایی هستند. از همین رو می توان از درب سلکوم و فرماتور به عنوان دو تا از بهترین و با کیفیت ترین این مکانیزم ها نام برد. 


به سراغ بهترین شرکت آسانسور ایران بروید

کیفیت ساخت، استاندارد، رعایت ایمنی، استفاده از بهترین متریال، به همراه سابقه و تعهد جزو مهم ترین فاکتور یک شرکت مناسب در صنعت آسانسور است. جایی که بتوان از اصلت و کیفیت تمامی قطعات ریز و درشت به کار رفته در آسانسور خود اطمینان داشت. تا بتوان برای مدت طولانی از راندمان با کیفیت، بدون سر و صدا و لرزش و همچنین حرکتی ایمن بهره برد. شرکت صنعتی مگا به عنوان یکی از پیشگامان در تولید انواع کابین، و ارائه دهنده انواع قطعات مکانیکال و جانبی، در کنار عرضه انواع بهترین مکانیزم ها و درب های آسانسور در کشور شناخته می شود. این شرکت با استفاده از طراحان و مهندسان مجرب و با دانش، علاوه بر طراحی ای با کیفیت و استفاده از بهترین متریال، تنوع بسیار بالایی نیز در محصولات خود دارد. تا جایی که می تواند انواع خدمات را برای راه اندازی آسانسورهای گوناگون با کاربری های مختلف را داشته باشد. 

در صورتی که شما نیز قصد راه اندازی یک سیستم آسانسوری ایمن و با کیفیت را دارید، این گروه، قطعا انتخابی هوشمندانه و ایده آلی خواهد بود. عضویت رسمی در انجمن صنفی قطعات آسانسور و پله برقی، و همچنین عضو اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی و خدمات وابسه، در کنار سال ها تجربه و تخصص و حضور در پروژه های مختلف بخشی از کار نامه درخشان و قابل اتکا این مجموعه می باشد. صداقت در خدمات، خدمات رسانی پیش از خرید و پس از فروش، گارانتی واقعی، مشاوره های حرفه ای و محصولات با کیفیت، از جمله نکات مهم کارخانه صنعتی مگا منطبق بر اصول مشتری مداری است. 

https://megaindustrialgroup.com/

www.instagram.com/mega.elevator

۰۲۱-۷۶۲۱۷۹۰۷

۰۲۱-۷۶۲۱۷۷۳۰


فروشگاه مواد شیمایی

 

فروشگاه مواد شیمایی اوشیم ماده شیمیایی شکلی از ماده با ترکیب شیمیایی ثابت و خواص مشخصه است.[1][2] برخی منابع اضافه می کنند که مواد شیمیایی را نمی توان با روش های جداسازی فیزیکی، یعنی بدون شکستن پیوندهای شیمیایی، به عناصر تشکیل دهنده خود جدا کرد.[3] مواد شیمیایی می توانند مواد ساده، [4] ترکیبات شیمیایی یا آلیاژها باشند. بسته به دیدگاه متخصص، ممکن است عناصر شیمیایی در تعریف گنجانده شوند یا نباشند.[نیازمند منبع]

 

فروش مواد شیمیایی اوشیم  مواد شیمیایی اغلب خالص نامیده می شوند تا آنها را از مخلوط جدا کنند. یک مثال رایج از یک ماده شیمیایی آب خالص است. چه از رودخانه جدا شده باشد و چه در آزمایشگاه ساخته شده باشد، خواص یکسانی دارد و نسبت هیدروژن به اکسیژن یکسان است. سایر مواد شیمیایی که معمولاً به شکل خالص با آن مواجه می شوند عبارتند از: الماس (کربن)، طلا، نمک خوراکی (کلرید سدیم) و شکر تصفیه شده (ساکارز). با این حال، در عمل، هیچ ماده ای کاملاً خالص نیست و خلوص شیمیایی با توجه به استفاده مورد نظر از ماده شیمیایی مشخص می شود.

 

مواد شیمیایی به صورت جامد، مایع، گاز یا پلاسما وجود دارند و ممکن است بین این فازهای ماده با تغییرات دما یا فشار و زمان تغییر کنند. مواد شیمیایی ممکن است با واکنش های شیمیایی ترکیب یا به مواد دیگر تبدیل شوند.

 

ماده شیمیایی ممکن است به خوبی به عنوان "هر ماده ای با ترکیب شیمیایی مشخص" در کتاب درسی مقدماتی شیمی عمومی تعریف شود.[5] طبق این تعریف یک ماده شیمیایی می تواند یک عنصر شیمیایی خالص یا یک ترکیب شیمیایی خالص باشد. اما در این تعریف استثنائاتی وجود دارد. ماده خالص را می‌توان به شکلی از ماده که هم ترکیب مشخص و هم خواص مشخصی دارد، تعریف کرد.[6] شاخص مواد شیمیایی منتشر شده توسط CAS همچنین شامل چندین آلیاژ با ترکیب نامشخص است.[7] ترکیبات غیر استوکیومتری یک مورد خاص (در شیمی معدنی) هستند که قانون ترکیب ثابت را نقض می کنند و برای آنها گاهی اوقات ترسیم مرز بین مخلوط و ترکیب دشوار است، مانند مورد پالادیوم هیدرید. تعاریف گسترده‌تری از مواد شیمیایی یا مواد شیمیایی را می‌توان یافت، برای مثال: «اصطلاح «مواد شیمیایی» به معنای هر ماده آلی یا معدنی با هویت مولکولی خاص است، از جمله - (1) هر ترکیبی از این مواد که به طور کامل یا جزئی به‌عنوان وجود دارد. در نتیجه یک واکنش شیمیایی یا در طبیعت رخ می دهد».[8]

 

در زمین‌شناسی به موادی با ترکیب یکنواخت کانی‌ها گفته می‌شود، در حالی که مخلوط‌های فیزیکی (مجموعه‌های) چند کانی (مواد مختلف) به عنوان سنگ تعریف می‌شوند. با این حال، بسیاری از کانی ها به طور متقابل در محلول های جامد حل می شوند، به طوری که یک سنگ یک ماده یکنواخت است، علیرغم اینکه مخلوطی از نظر استوکیومتری است. فلدسپات ها یک مثال رایج هستند: آنورتوکلاز یک سیلیکات آلومینیوم قلیایی است که در آن فلز قلیایی به جای هم سدیم یا پتاسیم است.

 

در قانون، "مواد شیمیایی" ممکن است شامل مواد خالص و مخلوط هایی با یک ترکیب یا فرآیند تولید مشخص باشد. به عنوان مثال، مقررات اتحادیه اروپا REACH "مواد تک تشکیل دهنده"، "مواد چند ترکیبی" و "مواد با ترکیب ناشناخته یا متغیر" را تعریف می کند. دو مورد اخیر از چندین ماده شیمیایی تشکیل شده است. با این حال، هویت آنها را می توان با تجزیه و تحلیل شیمیایی مستقیم یا ارجاع به یک فرآیند تولید مشخص کرد. به عنوان مثال، زغال چوب یک مخلوط بسیار پیچیده و نیمه پلیمری است که می توان آن را با فرآیند ساخت آن تعریف کرد. بنابراین، اگرچه هویت شیمیایی دقیق ناشناخته است، شناسایی می تواند با دقت کافی انجام شود. شاخص CAS همچنین شامل مخلوط ها می شود.

 

پلیمرها تقریباً همیشه به صورت مخلوطی از مولکول‌هایی با جرم مولی متعدد ظاهر می‌شوند که هر کدام می‌توانند یک ماده شیمیایی جداگانه در نظر گرفته شوند. با این حال، پلیمر ممکن است توسط یک پیش ساز یا واکنش (های) شناخته شده و توزیع جرم مولی تعریف شود. به عنوان مثال، پلی اتیلن مخلوطی از زنجیره های بسیار طولانی از واحدهای تکرار شونده -CH2- است و عموماً در چندین توزیع جرم مولی، LDPE، MDPE، HDPE و UHMWPE فروخته می شود.

 

مفهوم "ماده شیمیایی" در اواخر قرن هجدهم پس از کار شیمیدان جوزف پروست بر روی ترکیب برخی از ترکیبات شیمیایی خالص مانند کربنات مس اساسی، به طور محکم تثبیت شد.[9] او چنین استنباط کرد که «همه نمونه‌های یک ترکیب ترکیب یکسانی دارند؛ یعنی همه نمونه‌ها نسبت‌های یکسانی بر حسب جرم عناصر موجود در ترکیب دارند». این در حال حاضر به عنوان قانون ترکیب ثابت شناخته می شود.[10] بعدها با پیشرفت روشهای سنتز شیمیایی به ویژه در حوزه شیمی آلی. با کشف بسیاری از عناصر شیمیایی بیشتر و تکنیک های جدید در قلمرو شیمی تجزیه که برای جداسازی و خالص سازی عناصر و ترکیبات از مواد شیمیایی استفاده می شود که منجر به ایجاد شیمی مدرن شد، این مفهوم همانطور که در اکثر کتاب های درسی شیمی یافت می شود تعریف شد. با این حال، در مورد این تعریف اختلاف نظرهایی وجود دارد که عمدتاً به دلیل تعداد زیاد مواد شیمیایی است



فلنج چیست

 

شاید بارها کلمه فلنج به گوش‌تان خورده باشد اما ندانید که فلنج چیست و چه کاربردی دارد. فلنج در واقع یک قطعه از جنس فولاد، چدن و یا آلیاژهای دیگر است که با استفاده از آن می‌توان لوله را به شیرآلات و اقلام پایپینگی دیگر اتصال داد. البته روش‌های دیگری هم مانند جوشکاری یا چسب زدن، وجود دارد که می‌توانید برخی از لوله‌ها و اقلام آن را به تجهیزات دیگر متصل کنید. اما به‌ طور معمول بهترین روش و مناسب‌ ترین گزینه‌ای که می‌توانید از آن بهره بگیرید، فلنج‌ها هستند.

فلنج به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون هیچ مشکلی، در سریع‌ترین زمان ممکن سیستم لوله ‌کشی خود را تعمیر کنید و شرایط نگهداری مناسب‌تری را هم به وجود آورید. در واقع با بهره گرفتن از این قطعه مناسب، می‌توانید به جای بیرون آوردن تمام اتصالات و لوله‌ها جهت بازرسی، قسمت کوچکی از آن‌ها را بازرسی کنید و خیلی راحت با کمک فلنج، مشکل به‌ وجود آمده را برطرف نمایید.

اتصال به روش فلنج مناسب‌ترین و عالی‌ترین گزینه برای لوله‌هایی هستند که دارای انحنا هستند و نیروی زیادی به آن‌ها وارد می‌شود. فلنج‌ها به صورت یک قطعه دیسکی شکل هستند که باید با استفاده از پیچ و مهره، آن‌ها را به دو قطعه متصل کنید. فلنچاین قطعه خیلی راحت باز و بسته می‌شود و برای فشارهای کم و زیاد نیز می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید. در ادامه مطلب همراه ما بمانید تا شما را بیشتر با این قطعه کاربردی آشنا کنیم.

کاربرد فلنج در صنعت و تاسیسات ساختمان

تغییر متریال در لوله‌ها

اتصال لوله و تجهیزات مختلف به یک‌دیگر

اتصال به شیر و دیگر اقلامی که در مسیر لوله قرار دارند و ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.

مناسب برای شیرآلات آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی

لوله‌هایی که ممکن است نیاز به جداسازی داشته باشند.

معرفی انواع فلنج

فلنج نر و ماده

فلنج شاپفلنج نر و ماده را می‌توانید به صورت جفتی برای خود تهیه کنید. سطح یکی از این فلنج‌ها دارای برآمدگی و سطح دیگری آن نیز دارای تو رفتگی است. در واقع با توجه به موقعیت استفاده‌ شده، سطح تو رفتگی و برآمدگی آن با نسبت‌های خاصی طراحی و ساخته می‌شوند. این قطعه مرغوب را می‌توانید خیلی راحت با استفاده از پیچ و مهره، به لوله و اتصالات خودتان متصل کنید.

فلنج کور

بعد از این‌ که فهمیدید فلنج چیست و قصد داشتید از آن استفاده کنید، باید سراغ یک مدل مناسب و باکیفیت بروید. فلنج‌ کور یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید آن را برای خود تهیه کنید. این نوع فلنج بدون سوراخ تولید می‌شود و جهت مسدود کردن انتهای خطوط شیرآلات، لوله، دهانه منبع‌های تحت فشار و… از آن بهره می‌گیرند. فلنج‌های کور معمولا در سایزهای بزرگ تولید می‌شوند و جزء پرتنش پذیرترین نوع فلنج‌هایی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فلنج لبه‌دار

فلنج لبه‌دار از این قابلیت برخوردار است که بر روی محور خود به‌ راحتی بچرخد و پیچ‌های آن نیز به‌ راحتی تنظیم شوند. این نوع فلنج با سیال در تماس نیست و کاربردهای زیادی دارد. در واقع شما می‌توانید از این نوع فلنج در سیستم‌هایی استفاده کنید که در معرض زنگ‌زدگی و خوردگی هستند. استفاده کردن از فلنج لبه‌دار از نظر اقتصادی بسیار به‌ صرفه است و می‌توانید تا مدت‌های زیادی از آن بهره بگیرید.

فلنج اوریفیس

این نوع فلنج معمولاً جهت مسدود کردن جریان و کاهش فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع با استفاده از سوراخ‌هایی که در آن وجود دارد می‌توانید جریان سیال مایع یا گاز را هم اندازه بگیرید. کیفیت فلنج اوریفیس نسبتا بالا است و می‌تواند در برابر فشارهای مختلف، مقاومت عالی از خود نشان دهد.

فلنج گلودار جوشی

فلنج گلودار جوشی دارای یک گردن مخروطی است که در انتهای مسیر آن، آب با قطر لوله برابر می‌شود. این نوع فلنج می‌تواند وزن نسبتاً زیاد و فشار بالایی را تحمل کند. کاربرد فلنج گلودار جوشی معمولا در فشارهای بالا و دماهای زیر 0 درجه است. این فلنج مقاوم دارای یک ناف مخروطی شکل است و خیلی ساده می‌توان آن را به اتصالات مربوطه متصل کرد.

فلنج اسلیپان

این فلنج باکیفیت را می‌توانید برای تمام فشارها استفاده کنید. البته بهتر است از افرادی که نمی‌دانند فلنج چیست و چگونه نصب می‌شود، برای تعمیر و نصب این قطعه کمک نگیرید زیرا ممکن است دچار ضرر شوید. جوش داخلی فلنج اسلیپان نسبت به دیگر فلنج‌ها تا حدودی بیشتر است.

نصب کردن این فلنج به مهارت و تخصص خیلی زیادی احتیاج ندارد و می‌توانید از آن در سیستم‌های معمولی استفاده کنید. برای وصل کردن این فلنج ابتدا باید لوله‌ها را جوش دهید و سپس اتصالات را با آن تنظیم کنید.

فلنج رینگ جوینت

فلنج رینگ جوینت نیز یکی دیگر از انواع فلنج‌هایی است که بر روی بدنه آن، یک شیار وجود دارد. این فرورفتگی یا شیار در سمت سطح فلنج رینگ جوینت قرار گرفته است و موجب می‌شود تا فلنج آب ‌بندی عالی داشته باشد و در برابر فشار یا دما، هیچ گونه آسیبی نبیند.

مزایای استفاده از فلنج

نصب آسان و سریع در فضاهای کوچک و تنگ

نیاز نداشتن به آداپتورهای لوله

مناسب برای کالیبراسیون و جدا کردن قطعات

کاهش لرزش و فشار زیاد در اتصالات بزرگ هیدرولیکی

امکان تغییر نوع لوله و جنس لوله

کیفیت بالا و جنس بسیار مرغوب

امکان بازرسی و نگهداری راحت

امکان تغییر سایز و ابعاد لوله‌ها به‌ صورت دستی و خیلی آسان

کاهش شل شدن قطعات در کاربردهای دقیق و هیدرولیکی

امکان اتصال لوله به تجهیزات مختلف مانند کمرپسور یا پمپ

ضدزنگ

سخن پایانی

مسلما تا این قسمت از مطلب متوجه شدید که فلنج چیست، چه کاربردی دارد، انواع آن کدامند و همچنین چه مزایایی دارد. بنابر این بهتر است هنگام خرید آن، دقت داشته باشید که قطعه مورد نظرتان از کیفیت کافی برخوردار باشد. در واقع اگر از یک فلنج مرغوب بهره بگیرید، هر زمانی که بخواهید می‌توانید پیچ‌های آن را باز کنید و قطعاتی که به هم متصل کرده‌اید را از یک‌دیگر جدا نمایید. اما و اگر سراغ جنس‌های بی‌کیفیت بروید، بعد از مدت زمان کوتاهی ممکن است به علت فشارهای وارد شده، به آن آسیب وارد شود.



تجهیزات استخر اوپول

 

مجموعه اوپول یکی از بزرگترین کمپانی های ایرانی فعال در زمینه صنعت و تاسیسات است. این شرکت سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت در حوزه طراحی، مشاوره، ساخت، اجرا و تامین تجهیزات انواع پروژه های آبی را در کارنامه دارد.


تجهیزات استخر اوپول

یکی از بزرگترین و مهمترین خدماتی که توسط مجموعه اوپول ارائه می گردد، تامین تجهیزات پروژه های آبی است. شرکت اوپول به واسطه همکاری با بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات استخر در سراسر جهان، امکان استفاده مجریان تاسیساتی ایرانی را از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات فراهم نموده است.

شرکت اوپول در زمینه عرضه تجهیزات استخر، با کمپانی های بزرگی نظیر شرکت اطلس پول ترکیه، شرکت پراکوا اتریش، شرکت پیمتاش ترکیه، شرکت هیدروپول، شرکت ایمکس و بسیاری دیگر از کمپانی ها و برندهای نامدار دنیا، همکاری دارد.

تجهیزات استخر عرضه شده توسط مجموعه اوپول به دو دسته کلی تجهیزات اصلی استخر و تجهیزات جانبی استخر تقسیم می شود که در این قسمت به برخی از مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد.


تجهیزات اصلی استخر

تجهیزات اصلی استخر همان دستگاه ها و تجهیزاتی هستند که عمدتا در موتورخانه یا تصفیه خانه استخر جای می گیرند و به نوعی می توان گفت کار استخر بدون هر یک از آن ها، لنگ می ماند. از جمله مهمترین تجهیزات استخر می توان به پمپ استخر، فیلتر شنی استخر، مبدل حرارتی استخر و سیستم کلرزنی اتوماتیک اشاره کرد.


پمپ استخر اوپول

پمپ استخر بدون شک قلب تپنده هر استخر به حساب می آید که آب را در شریان های استخر که همان لوله ها هستند، به جریان می اندازد. سیستم لوله کشی استخر، یک سیستم تحت فشار محسوب می شود که در صورت عدم کارکرد صحیح و خرابی پمپ، با افت فشار جریان و در نهایت توقف کامل جریان آب مواجه می گردد‌.


فیلترشنی استخر اوپول

فیلترشنی یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین ارکان تصفیه آب استخر می باشد. وظیفه تصفیه فیزیکی آب استخر و زدودن آب از ذرات و ناخالصی های فیزیکی، بر عهده این دستگاه می باشد. فیلتر شنی این کار را با عبور دادن آب از درون یک صافی انجام می دهد که این صافی، در واقع همان مخزن حاوی سیلیس است که درون فیلتر شنی قرار دارد.


مبدل حرارتی استخر اوپول

کنترل و تنظیم دمای آب استخر که قطعا امری مهم و ضروری به حساب می آید، به واسطه مبدل حرارتی استخر انجام می گیرد. مبدل های حرارتی انواع مختلفی دارند که مبدل های حرارتی پوسته و لوله استیل اوپول، به لحاظ کیفیت، دوام و کارایی، بهترین نوع آن محسوب می شوند.


سیستم کلرزنی اتوماتیک

همانطور که تصفیه فیزیکی آب استخر امری ضروری محسوب می شود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصفیه شیمیایی آب نیز به همان اندازه مهم است. سیستم کلرزنی اتوماتیک، شامل مجموعه ای از تجهیزات و وسایل است که مواد شیمیایی نظیر کلر را طبق برنامه تنظیم شده، به آب استخر اضافه می نماید تا آب را به لحاظ شیمیایی تصفیه نماید.



تجهیزات جانبی استخر

تمامی تجهیزات، دستگاه ها و وسایلی که نقش مکمل تجهیزات اصلی را ایفا می کنند و عموما به آن ها متصل می گردند و یا به منظور کاربردهای کوچکتر و کم اهمیت تر نظیر تزئینات در استخر و مجموعه های آبی به کار می روند، در شمار تجهیزات جانبی استخر قرار می گیرند.


اسکیمر استخر اوپول

اسکیمر یک وسیله پلاستیکی عموما سفید رنگ است که شکلی شبیه به یک کانال یا همان شبکه ورود و خروج دارد. این قطعه به منظور جمع آوری آب از سطح استخر، بر روی قسمت بالایی دیواره های کاسه استخر نصب می گردد تا آب های سطحی را از آن قسمت، جمع آوری نماید.


استرینر اوپول

استرینر قطعه ای است که در رنگ های سفید، خاکستری و آبی و در متریال های مختلفی همچون پلاستیکی، چدنی و ... ساخته می شود. استرینر که شکلی شبیه به یک محفظه یا یک سبد دارد، به منظور جلوگیری از ورود ذراتی همچون مو، شاخ و برگ، سنگ ریزه، گل و لای و ... به درون پمپ استخر، به قسمت ورودی پمپ متصل می گردد. این وسیله عموما به صورت پیشفرض، بر روی اکثر پمپ های استخر، توسط کمپانی سازنده، نصب می گردد. اما در عین حال، به صورت جداگانه هم به فروش می رسد.


روشنایی های استخر

روشنایی های استخر شامل چراغ ها و لامپ هایی می شود که گاه صرفا به منظور تزئینات و زیبایی و گاه برای روشنایی بیشتر و افزایش میدان دید شناگران، در داخل استخر مورد استفاده قرار می گیرند. این لامپ ها علاوه بر نواحی بیرونی، بعضا در داخل کاسه استخر، یعنی در زیر آب نیز اجرا می شوند؛ به خصوص در استخرهای روباز، به منظور افزایش میدان دید شناگران در شب.


لوله استخر اوپول

یکی دیگر از مهمترین خدماتی که مجموعه اوپول به مشتریان و همکاران خود ارائه می دهد، عرضه انواع لوله استخر می باشد؛ از لوله های فلزی مسی و گالوانیزه گرفته، تا لوله های PVC ، CPVC ، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و همچنین لوله UPVC استخر که امروزه محبوب ترین و باکیفیت ترین متریال محسوب می شود. همانطور که بالاتر هم گفته شد، لوله های استخر، حکم شریان های حیاتی استخر را دارند. لوله های استخر باید از کیفیت، مرغوبیت و همچنین دوام بالایی برخوردار باشند. به علاوه، لوله استخر می بایست تمامی استانداردهای بین المللی لازم را اخذ کرده باشد.

شرکت اوپول در زمینه عرضه لوله و اتصالات UPVC استخر با کمپانی های مطرح داخلی و خارجی، نظیر کمپانی پیمتاش، شرکت داراکار و شرکت پلیمرتوس همکاری دارد. کمپانی های که محصولات آن ها، تماما دارای لایسنس های معتبر اروپایی هستند.



سایت نیازمندی ها

 در این مقاله به این خواهیم پرداخت که سایت نیازمندی ها چیست؟ نیازمندی ها در چه سایت هایی قابل مشاهده است و یا در چه سایت هایی می توان آگهی نیازمندی ها را منتشر کرد؟ از کجا می توانم آگهی های مربوط به نیازهای شهرهای مختلف را مطالعه کنم؟ همچنین توضیحاتی در مورد سایت هایی که آگهی را منتشر می کنند ارائه خواهد شد. پس با ما همراه باشید...

برای نگاهی به اصطلاح «نیاز به تبلیغات» که شاید سابقه طولانی در تاریخ انواع تبلیغات در ایران داشته باشد، ابتدا باید به معنای کلمه نیاز بپردازیم. نیاز یعنی نیاز به چیزی یا خوبی. نیاز می تواند توسط روح انسان یا از جنبه های دیگر انسان، یعنی در واقع مادی شکل بگیرد. بنابراین نیاز به دو مقوله مادی و معنوی است. طبیعتاً در اعلام نیاز، اعلام نیاز در دسته نیازهای مادی منتشر می شود.

البته شاید این مقدمه برای ورود به بحث لزوم تبلیغات روزنامه چندان جالب به نظر نرسد، اما حقیقت این است که مبنای ایجاد چنین بخشی در روزنامه های کشور همین است! شما به کالاها یا محصولات مختلفی نیاز دارید. در واقع این امر منجر به تشکیل بخشی در روزنامه ها به نام صفحه نیازمندی ها شده است که در آن افراد کالاها و محصولات یا کسب و کار خود را ارائه می دهند.

همچنین همه شما باید یک بار سایت نیازمندی ها روزنامه های مختلف مثل همشهری یا صفحه نیازمندی های استان ها و شهرهای مختلف را دیده باشید. پس حتما از این صفحه برای خرید یک محصول یا ماشین خاص یا چیزی مشابه استفاده کنید. بنابراین شما به طور کلی از نیاز به آگهی در روزنامه های مختلف آگاه هستید. امروزه با توجه به رشد روزافزون استفاده از اینترنت، اکثر مردم تمایل دارند تا تبلیغات نیازمند را در سایت ها و وب سایت های اینترنتی ببینند.

تبلیغات گوگل

به طور کلی انتشار آگهی اینترنتی دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در زمان، انتشار آسان و بی دردسر، کیفیت خوب، حفاظت از محیط زیست و ... می باشد.

از کجا می توانم آگهی شهرهای مختلف را بخوانم؟

برای مشاهده نیاز به آگهی های مربوط به شهرهای مختلف، نیازی به داشتن نسخه چاپی روزنامه ها نیست، باید از ابزارهای متفاوت و البته مدرن استفاده کنیم. برای مثال آگهی همشهری به دو صورت زیر قابل مشاهده است:

  • وب سایت 

  • اپلیکیشن

در واقع برای دسترسی به تبلیغات نیازمندی های شهرهای مختلف می توانید در اینترنت به جستجوی تبلیغات نیازمندی های همان شهر بپردازید و یا تبلیغات نیازمندی های تهران، تبلیغات نیازهای همشهری، تبلیغات نیازمندی های مشهد، تبلیغات نیازهای اصفهان، تبلیغات نیازمندی های کوم، تبلیغات نیازمندان، جستجوی آگهی های استخدامی و دسترسی سریع و آسان به آنها. برای ارائه تبلیغات در قسمت تبلیغات حتما متن قوی و جذاب لازم است.

برای این کار باید مخاطبان خود را شناسایی کرده و به نیازهای آن ها توجه کنید. برای نوشتن متن باید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان محتوا می توانند به شما کمک زیادی کنند. برای این کار به راحتی می توانید نام شرکت های تولید کننده محتوا و تبلیغات را در موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل بیابید. تمامی این شرکت ها مانند رایا مارکتینگ با استفاده از افراد متخصص و واجد شرایط، انواع تبلیغات را با متن های خاص و جذاب تهیه و در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان می رساند.

در کدام سایت نیازمندی ها می توانید آگهی طبقه بندی شده قرار دهید؟

برای درج آگهی در اینترنت می توانید به سادگی در اینترنت جستجو کنید تا نام سایت های معتبر را بیابید. پس اگر قصد ارائه محصول یا محصول خاصی را دارید یا کسب و کار خود را به صورت کلی ارائه می کنید، از تبلیغات لازم در سایت های معتبر اینترنتی استفاده کنید.

در این بخش به سایت هایی که نیازهای تبلیغاتی را منتشر می کنند می پردازیم که عبارتند از:

در این سایت ها می توانید کسب و کار یا محصولات خود را معرفی کنید و به صورت رایگان از خدمات این سایت ها استفاده کنید.

تبلیغات در سایت نیازمندی ها به روش سنتی بهتر است یا به صورت جدید و مدرن؟

افرادی که نیاز به ارائه کسب و کار یا محصولات خود دارند همیشه از خود می پرسند که آیا بهتر است برای یک نیاز تبلیغاتی را به روش سنتی درج کنند یا به روشی جدید و مدرن؟ به طور کلی باید گفت که امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و استفاده روز افزون مردم از اینترنت، اگر به گزینه درج آگهی به سبک امروزی یعنی. اینترنت، خیلی گیج شدی!

بله درست شنیدید درج آگهی نیازمندی در وب سایت های تبلیغاتی یکی از بهترین راه های جذب مخاطب است که البته بسیار موفق بوده و از محبوبیت بالایی در بین مخاطبان برخوردار است. اما برای درک اینکه چرا این روش، یعنی. درج نیازهای تبلیغاتی در وب سایت های تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب است که باید نقاط قوت این روش را در نظر بگیریم که عبارتند از:

  • هدفمند باشید

  • سودمندی و کارایی

  • امکان مشاهده تبلیغات بیشتر و بهتر

  • بدون محدودیت در مکان و زمان

  • هزینه های اضافی مانند هزینه های چاپ را کاهش دهید

  • به طور کلی، سودآوری، با در نظر گرفتن تمام هزینه ها

  • افزایش سرعت تبلیغات

البته، هر چه امروز به دنیای اطراف خود نزدیکتر می شویم، بیشتر متوجه می شویم که اکثر مردم نمی خواهند متن های طولانی یا جزئیات زیادی را بخوانند، بلکه می خواهند همه چیز به سرعت و بدون فیلدهای اضافی به آنها منتقل شود. به همین دلیل به معنای پایین آوردن آستانه تحمل برای مردم و همچنین افرادی است که از خواندن بروشور، کاتالوگ، بیلبورد خسته می شوند، استفاده از پتانسیل اینترنت برای افزایش مخاطب و جذب مشتری بیشتر است. برای طراحی تبلیغات نیز رعایت نکات زیر ضروری است:

  • استفاده صحیح از رنگ ها

  • استفاده درست و مناسب از تصاویر با کیفیت و البته مرتبط

  • از محتوای متنی مناسب، دقیق و واضح استفاده کنید

  • از کلمات ساده با لحن صمیمانه و دوستانه استفاده کنید

  • از کلمات تند استفاده نکنید

  • از استفاده از لحن رسمی خودداری کنید

  • نیازهای مخاطب را شناسایی کنید

  • دایره مخاطبان را شناسایی کنید و اطلاعات کلی آنها را به دست آورید

با همه این تفاسیر، نوشتن محتوای متنی و متون تبلیغاتی یکی از سخت ترین کارها برای بسیاری از افراد است. به همین دلیل است که بسیاری از تبلیغات مختلف با وجود اینکه محصولات خوب و موثری دارند، نمی توانند مخاطبان زیادی را جذب کنند و در زمینه تبلیغات شکست بخورند. چون اکثر این تبلیغات عنوان جذاب و البته متن ندارند! اما یکی از راه‌های آسان برای به دست آوردن یک آگهی تیتر جذاب این است که به عناوین آگهی‌های دیگر در روزنامه‌ها یا وب ‌سایت نیازمندی ‌ها نگاه کنید. به این ترتیب ایده های جذاب و متنوع زیادی به ذهنتان می رسد.


طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی

 اگر بخواهید طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به بهترین شکل پیش رفته و بتوانید بهترین برآورد از محوطه در اختیار خود را در قالب یک فضای سبز داشته باشید، باید به برخی از اصول و استانداردهای طراحی فضای سبز و ایجاد باغ و محوطه سازی آگاهی داشته باشید. طراحی اولیه و اجرای درست این استانداردها، باعث خواهد شد تا بتوانید بهترین بهره برداری از فضای موجود را داشته و در نهایت بهترین محوطه سازی را پیاده سازی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم. برای آن که طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به بهترین شکل ایجاد و پیاده سازی شود؛ لازم است که نکات و موارد زیر را در نظر داشته باشید:

برای آن که همه چیز به درستی پیش رفته و بتوانید طراحی اولیه مناسبی برای ایجاد فضای سبز باغ داشته باشید، باید در وهله ی اول مساحت زمینی که در آن قصد محوطه سازی را دارید به درستی اندازه گیری شود. اندازه گیری درست و اصولی کمک می کند تا در نهایت بتوان روی کاغذ پلان اولیه ایجاد باغ را دقیق و بدون نقصی ایجاد کرد.

محوطه سازی را از بخش بندی های کلی آغاز کنید

برای آن که محوطه سازی به درستی و کاملا اصولی پیش برود، لازم است که از بخش بندی های بزرگ آغاز شده و سپس هر بخش به طور جداگانه، در ساختارهای کوچک تر تعریف شود. این کمک خواهد کرد تا در نهایت بتوانید بهترین بهره برداری از فضا را داشته و تمامی مولفه های لازم را در یک طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به کار ببندید.

 

a

Exipure Review

آينده طراحي وب سايت به چه صورت خواهد بود؟

 امروزه طراحي سايت نسبت به گذشته بسيار تغيير كرده است. وب سايت ها از طراحي هاي ساده به طراحي هاي بسيار پيشرفته تبديل شده اند كه مي توانند كاربران را براي مدت طولاني سرگرم كنند و همچنين نيازهاي آنها را برآورده كنند.

پيشرفت در طراحي وب سايت توسط شركت هاي برتر طراحي سايت راه درازي را در پيش دارد، به اين ترتيب افزونه ها و قابليت هاي جديدي هميشه به آن اضافه مي شود كه كار را براي كاربران آسان كرده و فضاي رقابت سالم بين وب سايت هاي مختلف را فراهم مي كند.

ورود طراحان وب سايت يك تغيير بزرگ در دنياي طراحي سايت است...

اولين تغييري كه مورد غفلت قرار گرفته و اكنون كارفرمايان زيادي را به خود جذب كرده است، طراحي وب سايت است. همانطور كه در حال خواندن اين مطلب هستيد، اگر به يك سايت در گوگل برويد و برخي از كلمات كليدي مورد نظر خود را جستجو كنيد، متوجه خواهيد شد كه اكثر سايت هايي كه در نتايج جستجو مي بينيد با استفاده از سازندگان سايت ساخته شده اند.

بدون نياز به شركت طراحي سايت در چند سال آينده ...

سايت سازها معمولاً همان قالب هايي هستند كه يك طراح سايت براي يك وب سايت مي نويسد. هدف آنها صرفه جويي در زمان و هزينه است. معمولاً قطعات يك وب سايت كه توسط يك شركت طراحي سايت ساخته مي شود دقيقاً مشابه و تكراري است. اين پارتيشن ها توسط كدهاي تكراري ايجاد مي شوند. تنها تفاوت در چيدمان و طراحي گرافيكي است.

شركت هاي طراحي سايت مانند آژانس ديجيتال ماركتينگ تبليغات اصفهان اين تكرار را به فرمولي آماده تبديل كرده و به عنوان سايت ساز به بازار معرفي كرده اند.

هر سايت داراي يك قالب ...

كار سازندگان سايت پس از ايجاد يك وب سايت به پايان نمي رسد. در واقع اگر همه وب سايت ها بخواهند پلتفرم مشابهي بسازند، گوگل اعتبار زيادي به آنها نمي دهد. بر همين اساس يك شركت طراحي سايت كه سايت ساز ايجاد مي كند معمولا قالب هاي آماده و از پيش طراحي شده با امكان تغيير در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. هر شركتي مي تواند يك قالب خاص براي حوزه كاري خود انتخاب كرده و آن را متناسب با مشتريان خود سفارشي كند. چيزي كه در وب سايت هاي رمزگذاري شده نمي بينيم.

بدون نياز به نيروي انساني در چند سال آينده ...

ظهور سايت سازها، نياز به نيروي انساني براي طراحي وب سايت را كاهش داده است. لازم نيست تمام وقت خود را صرف كدنويسي و پياده سازي وب سايت كنيد. اين نياز قطعا در سال هاي آينده كمتر خواهد شد.

حتي اگر كسي دانش كمي از طراحي وب سايت داشته باشد، مي تواند وب سايت خود را با استفاده از سازنده وب سايت ايجاد كند.

هزينه كمتر، زمان كمتر...

از طرفي با گذشت زمان و ايجاد كسب و كارهاي مختلف، احساس نياز شديد به طراحي وب سايتي كه بتواند كسب و كار را با سرعت بالاتري راه اندازي كند، احساس مي شود. بازار رقابتي كه اكنون شاهد آن هستيم در آينده چند برابر خواهد شد. بنابراين صاحبان مشاغل مختلف فرصت زيادي براي انجام فعاليت هاي تبليغاتي آنلاين خود مانند طراحي وب سايت ندارند.

افزايش رضايت كارفرما...

صاحب كسب و كاري كه به دنبال طراحي وب سايت براي كسب و كار خود است، برنامه اي در سر دارد و از يك شركت طراحي وب انتظار دارد كه آن را در وب سايت خود پياده سازي كند. اين طرح در بيشتر مواقع كارساز نخواهد بود و نتيجه نهايي آن چيزي نيست كه صاحب كسب و كار انتظار دارد. به خصوص اگر صاحب كسب و كار به سراغ طراح وب سايتي برود كه به دليل تجربه كمتر دستمزد كمتري دريافت مي كند. سازندگان وب سايت مي توانند اين مشكلات را حل كنند.

در واقع همه چيز قبل از شروع كار كاملاً مشخص است. هم صاحب كسب و كار از نتيجه نهايي آگاه است و هم طراح وب سايت از آنچه در ذهن مشتري خود است آگاه است.

رقابت سالم بين سايت ها در آينده اي نه چندان دور...

قبل از ظهور سايت سازها، برخي از شركت ها مي توانستند رتبه اول گوگل را در سايت خود كسب كنند و معمولاً از قوانين كلاه سياه استفاده مي كردند. ظهور سايت سازها اين رقابت ناسالم را تا حد امكان از بين برده است. در واقع سازندگان وب سايت بر اساس الگوريتم هاي گوگل ساخته مي شوند و به بهبود رتبه وب سايت كمك مي كنند.

نتيجه گيري

به طور كلي، هر پلتفرمي كه با اينترنت سروكار دارد در طول زمان تغيير خواهد كرد. اين تغييرات شامل به روز رساني يا حذف نرم افزار است. پيش‌بيني ما براي آينده طراحي سايت در اصفهان حذف كامل بسياري از پلتفرم‌هاي قديمي و تكامل طراحي وب به سمت ابزارهاي سريع‌تر و هزينه‌هاي كمتر است.

 

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد